نقد و بررسی کامل A۷۲: آیا ارزش خرید دارد؟

تهران- ایرنابازار- اگر به دنبال گوشی میان‌رده باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای هستید، A۷۲ سامسونگ گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. در صورتی‌که می‌خواهید این موبایل را با کمترین قیمت خریداری کنید، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پیندو به این هدف برسید.

ایرنابازار- سامسونگ در سال ۲۰۲۱ از گوشی A۷۲، یکی از اعضاء جدید سری A خود رونمایی کرد. این گوشی میان‌رده با ارائه مشخصات قابل توجهی مانند نمایشگر سوپر آمولد، دوربین‌های قدرتمند و باتری حجیم، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل شد. در صورتی‌که قصد دارید تا برای خرید آنلاین انواع گوشی موبایل سامسونگ A۷۲ اقدام کنید، بهتر است تا اطلاعات کاملی درباره مشخصات فنی این دستگاه داشته باشید و سپس اقدامات لازم را برای خرید آن انجام دهید. در ادامه علاوه بر بررسی و ارزیابی این محصول سامسونگ، شما را با بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید آن آشنا می‌کنیم.

نقد و بررسی کامل A۷۲: آیا ارزش خرید دارد؟

بررسی فنی سامسونگ گلکسی A۷۲

اگر بخواهیم شما را با مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A۷۲ آشنا کنیم، باید بگوییم که این محصول از طراحی مدرن و زیبایی بهره می‌برد. بدنه A۷۲ از جنس پلاستیک است؛ اما حس و ظاهری شبیه به شیشه دارد. این گوشی در رنگ‌های مختلف مشکی، سفید، آبی و بنفش عرضه می‌شود. یکی از نقاط قوت A۷۲، نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر آمولد آن با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این نمایشگر تصاویری با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل، شفافیت بالا و رنگ‌های زنده را به نمایش می‌گذارد و برای تماشای فیلم، بازی کردن و وب‌گردی بسیار مناسب است. در گلکسی A۷۲ شاهد مجموعه دوربین‌های قدرتمندی هستیم. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی است و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی می‌کند. در کنار دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳برابر و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز وجود دارند. دوربین‌های A۷۲ در روز و شب عکس‌های باکیفیتی می‌گیرند و از قابلیت‌های مختلفی مانند عکاسی پرتره، عکاسی شبانه و فیلمبرداری ۴K نیز پشتیبانی می‌کنند. در جلوی این دستگاه نیز شاهد قرارگیری دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل هستیم که باعث می‌شود تا بتوانید تصاویر باکیفیتی را با کمک آن بگیرید.

از نظر سخت‌افزار و عملکرد، A۷۲ از تراشه Snapdragon ۷۲۰G کوالکام قدرت می‌گیرد. این تراشه به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، عملکرد روان و پرسرعتی را برای این گوشی به ارمغان آورده است. در بخش نرم‌افزاری نیز در گلکسی A۷۲ به‌طور پیش‌فرض شاهد اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI ۳.۱ سامسونگ هستیم. البته امکان آپدیت نرم‌افزاری این دستگاه به اندروید ۱۲وجود دارد. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این دستگاه، باتری آن است. موبایل A۷۲ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند به راحتی یک روز کامل را با استفاده معمولی دوام بیاورد. این گوشی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های A۷۲ می‌توان به قابلیت‌های دیگری مانند سنسور اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر، اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از دو سیم کارت و IP۶۷ اشاره کرد. به‌طور کلی می‌توان گفت که گلکسی A۷۲ گوشی میان‌رده قدرتمندی با دوربین‌های عالی، نمایشگر باکیفیت و باتری حجیم است. با توجه به قیمت گوشی سامسونگ a۷۲ باید بگوییم که این موبایل برای کاربرانی که به دنبال گوشی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

نقد و بررسی کامل A۷۲: آیا ارزش خرید دارد؟

خرید گلکسی A۷۲ با کمترین قیمت از سایت پیندو

در حال حاضر در حوزه خرید و فروش آنلاین گوشی موبایل، شاهد ایجاد فروشگاه اینترنتی جدیدی به نام پیندو هستیم. پیندو بازار آنلاینی محسوب می‌شود که به دنبال تغییر رویه در خرید و فروش کالاهای نو است. مدیران این پلتفرم با تمرکز بر تجربه کاربری آسان و بدون دردسر در تلاش هستند تا فضایی را فراهم کنند تا هرکسی به راحتی بتواند کالای مورد نظر خود را بفروشد یا بخرد. فروشگاه اینترنتی پیندو دارای مزایای مختلفی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازار آزاد: پیندو مانند بازار بزرگ فیزیکی عمل می‌کند؛ به‌طوری‌که هر فروشنده‌ای با هر روشی می‌تواند کالای نو خود را در آن به فروش برساند. در این پلتفرم هیچ محدودیتی برای نحوه ارائه و فروش کالا وجود ندارد.

قیمت‌های رقابتی: پیندو به رقابت آزاد بین فروشندگان و انتخاب بهترین قیمت از سوی خریداران بها می‌دهد.

شرایط پرداخت و ارسال متنوع: فروشندگان و خریداران می‌توانند شرایط پرداخت و ارسال متناسب با نیاز خود را در این فروشگاه انتخاب کنند.

سیاست‌های مرجوعی شفاف: پیندو از حقوق خریداران با ضمانت مرجوعی کالا حمایت می‌کند.

دسته‌بندی‌های متنوع: پیندو طیف گسترده‌ای از کالاهای نو را در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این سایت محصولات مورد نظر خود را در دسته‌بندی‌های کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات، صنعتی و اداری، مواد غذایی و... خریداری کنید.

موضوع مهم این است که پیندو با ترکیب مزایای اینستاگرام و دیجی کالا، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در خرید و فروش کالاهای نو رقم می‌زند. آسانی استفاده از اینستاگرام در کنار قابلیت‌های پیشرفته دیجی کالا، پیندو را به انتخابی ایده‌آل برای خریداران و فروشندگان تبدیل کرده است. همچنین هر کسب‌وکاری می‌تواند به راحتی فروشگاه خود را در پیندو ثبت کند تا به خیل عظیمی از خریداران بالقوه دسترسی داشته باشد.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا به معرفی گوشی گلکسی A۷۲ بپردازیم. با توجه به مشخصات این دستگاه، اگر به دنبال گوشی میان‌رده باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای هستید، A۷۲ سامسونگ گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. در صورتی‌که می‌خواهید این موبایل را با کمترین قیمت خریداری کنید، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پیندو به این هدف برسید.

۸ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha