پنالتی‌زن اول تراکتور مشخص شد؛ هافبک کروات رقیب آلوز در ضربات ایستگاهی + فیلم

تهران- ایرنا- با توجه به مهارت بالای هافبک کرواسی جدید باشگاه تراکتور تبریز در زدن ضربات پنالتی، او اصلی‌ترین گزینه دراگان اسکوچیچ برای زدن ضربات پنالتی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، بدون شک تراکتور تا به اینجا یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در فصل نقل‌وانتقالات بوده و با جذب ستاره‌های سرشناس قصد دارد در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشد.

تا به اینجا کار تراکتور ۳ ستاره اصلی پرسپولیس یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را به خدمت گرفته و ۲ بازیکن با کیفیت خارجی نیز جذب کرده است. مهند علی مهاجم سرشناس تیم ملی عراق که در فصل‌های گذشته چندین‌بار به تیم‌های ایرانی لینک شده بود سرانجام توسط تی‌تی‌ها جذب شد و آخرین خرید تراکتور نیز از کرواسی بود. این بازیکن با عقد قراردادی یک ساله و قابل تمدید برای فصل دوم راهی تبریز شده و تی‌تی‌ها در چند روز آینده به صورت رسمی از او رونمایی می‌کنند.

پنالتی‌زن اول تراکتور مشخص شد؛ هافبک کروات رقیب آلوز در ضربات ایستگاهی + فیلم

دراگان اسکوچیچ که به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی شده بود نیز وعده حضور یک بازیکن باکیفیت داده بود که با نظر او ایگور پوستونسکی به عنوان پنجمین خرید تی‌تی‌ها راهی تبریز شد. این هافبک دفاعی تاکنون موفق به حضور در تیم ملی کرواسی با توجه به حضور هافبک‌های بزرگی هم‌چون مودریچ، راکیتیچ و کواچیچ نشده اما بیش از ۲۰۰ بازی در لیگ برتر و جام حذفی کرواسی انجام داده است.

او به عنوان کاپیتان تیم واراژدین کرواسی در فصل گذشته با توجه به پست هافبک دفاعی آمار بسیار خوب و جالبی داشت. این هافبک ۲۹ ساله در ۳۳ بازی موفق به ثبت ۸ گل و ۱ پاس گل شد و در جایگاه هشتمین بازیکن برتر لیگ کرواسی قرار گرفت و عنوان پنجمین هافبک برتر این لیگ را از آن خودش کرد. ایگور همچنین سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی همچون واراژدین، زاگورچ، اینتر زاپرشیچ و اچ ان کی گوریستا در کرواسی را در کارنامه خود دارد.

البته بیشتر گل‌های زده شده او در فصل گذشته از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و این نشانگر تخصص او در ضربات پنالتی است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد پنالتی‌زن اول فصل آینده تراکتور مشخص شده و این هافبک کروات انتخاب اول اسکوچیچ برای زدن ضربات پنالتی خواهد بود. البته او در ضربات ایستگاهی نیز تبحر دارد و چند گل از ضربات ایستگاهی نیز در طول دوران بازیگری خود به ثمر رسانده است.

با این تفاسیر او رقیب جدی ریکاردو آلوز پرتغالی در ضربات ایستگاهی خواهد بود اما با توجه به اینکه پای تخصصی او راست است و آلوز چپ، احتمالا ضربات ایستگاهی و کرنر بین این دو بازیکن تقسیم می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha