قهرمان کشتی آلیش بانوان جهان: امیدوارم روزی این رشته المپیکی شود

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای کشتی آلیش بانوان جهان گفت: شرایط کشتی بانوان خوب است و امیدوارم این رشته المپیکی شود تا آلیش‌کاران انگیزه و انرژی بیشتری برای ادامه در این رشته داشته باشند.

سپیده بابایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره شرایط مصدومیت خود، اظهار داشت: خدا را شکر مصدومیتم رو به بهبود است اما به خاطر آن نتوانستم در مسابقات قهرمانی کشوری شرکت کنم. هرچند عضو تیم ملی کشتی آلیش بانوان هستم و باید خودم را برای مسابقات قهرمانی جهان قزاقستان در شهریور ماه آماده کنم.

وی افزود: به دلیل درگذشت پدرم نتوانستم در اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان شرکت کنم اما باید از الان باید برای رقابت‌های جهانی آماده شوم. مسابقات جهانی در چند سبک برگزار می‌شود که من در وزن ۵۵ کیلوگرم سبک قزاق‌کوراش کشتی می‌گیریم. این سبک بیشتر شبیه جودو و کوراش است.

قهرمان کشتی آلیش بانوان عنوان کرد: فدراسیون در این مدت با من در تماس بود و من هم یک‌ماهی است که برای درمان به تهران نزد دکترم می‌روم و برمی‌گردم اما فیزیوتراپی را در مازندران انجام می‌دهم. در آبان سال گشته ترقوه من یک روز قبل از اعزام به مسابقات هنرهای رزمی جهان در برنامه مرور فن و رفع اشکال شکست و مجبور شدم تا جراحی کنم و فدراسیون هزینه آن را پرداخت کرد.

قهرمان کشتی آلیش بانوان: امیدوارم روزی این رشته المپیکی شود

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی کشوری امسال شرکت کننده‌ها بیشتر شده بودند و عملکرد خوبی نسبت به سال‌های پیش داشتند. به نظرم هر سال برتعداد علاقمندان به کشتی آلیش بانوان افزوده می‌شود. شرایط کشتی بانوان خوب است اما امیدوارم این رشته المپیکی شود تا آلیش‌کاران انگیزه و انرژی بیشتری برای ادامه در این رشته داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha