شمیل بندرعباس میزبان اکران فیلم «شور عاشقی» شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکانون فرهنگی هنری انصار الحجه(ع) شهر شمیل بندرعباس گفت: همزمان با سینماهای سراسر کشور، فیلم سینمایی «شور عاشقی» ۳۱ تیرماه جاری ساعت ۲۰:۳۰ در حسینیه انصارالحجه(عج) این شهر اکران می‌شود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سبحان تنی روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: این فیلم سینمایی به همت کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) و با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در شهر شمیل اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: شور عاشقی داستان «سلما»، زنی است که مامور می‌شود تا رسانه کاروان اسرای کربلا و حضرت زینب (س) باشد و پرچم یا حسین(ع) را بلند کند.

مدیرکانون فرهنگی هنری انصار الحجه(ع) شهر شمیل بندرعباس اظهار کرد: این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی داریوش یاری تهیه شده است و این کارگردان برای نخستین بار حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام بعد از واقعه عاشورا را به تصویر می‌کشد.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) طی سال های اخیر چندین فیلم سینمایی را در شهر شمیل اکران کرده که با استقبال بسیار خوب اهالی همراه بوده است.

شمیل با قدمت بسیار بالا در فاصله ۸۰ کیلومتری از مرکز استان هرمزگان و در قسمت شمال شرقی استان بین شهرستان میناب و بندرعباس قرار دارد؛ بیشتر اهالی شمیل به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود رودخانه‌های بزرگ به شغل کشاورزی و دامداری اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha