۱۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان‌غربی کشف شد

ارومیه -ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: پنج مرکز استخراج رمز ارز با ۱۸ دستگاه ماینر غیر مجاز در سطح استان کشف شد.

طاهر کیامهر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در پی گزارش‌های مردمی و با حکم قضایی کشف شده است.

وی اضافه کرد: بعد از دریافت گزارش های مردمی، ماموران انتظامی به همراه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق به محل‌های مورد نظر اعزام شدند که در جریان این بازرسی‌ها این مراکز کشف شدند.

وی ادامه داد: نظارت بر مناطق مشکوک و پرمصرف برق به ویژه در ایام پیک بار تابستان ۱۴۰۳ به صورت مستمر و جدی ادامه دارد تا از هرگونه سوء استفاده‌ احتمالی و فشار مضاعف بر شبکه و به خطر انداختن تامین برق پایدار برای مردم پیشگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: نظارت‌ها برای کشف و جمع آوری ماینرهای غیرمجاز تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

کیامهر گفت: شهروندان آذربایجان غربی می‌توانند در صورت اطلاع از این مراکز، موضوع را از طریق تماس با شماره ۰۹۰۱۸۳۹۳۸۵۸ به حراست و یا همکاران دفتر روابط عمومی به شماره ۳۱۱۰۴۲۷۷-۰۴۴ اطلاع داده و علاوه بر یاری رساندن به خادمان خود در صنعت برق جهت تأمین برق پایدار، پاداش معرفی مراکز استخراج غیرمجاز را به ازای هر دستگاه ماینر یک میلیون تا سقف ۲۵ میلیون تومان دریافت کنند.

۲ هفته پیش رو سخت ترین روزهای تابستان در آذربایجان غربی در مصرف برق است

وی با اشاره به پیش بینی رشد فزاینده مصرف برق در روزهای آتی در استان اضافه کرد: ۲ هفته پیش رو سخت ترین روزهای استان از نظر مصرف برق است و تابستان امسال در بخش عمده ای از کشور شرایط سختی برای تامین برق ایجاد شده که در استان آذربایجان غربی نیز شاهد رشد چهار درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و سیر صعودی مصرف برق ناشی از آن و ثبت رکوردهای جدید مصرف در سراسر کشور، اجرای برنامه های مدیریت بار با جدیت بیشتری دنبال می شود.

وی اظهار کرد: پیگیری و صدور اخطارهای لازم برای مشترکینی که مصارف بی رویه داشتند نیز الزامی است و خط قرمز شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تامین برق مطمئن و پایدار برای همه مردم است و شرکت و در برخورد با مشترکین با مصارف نامتعارف جدی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha