تاکید استاندار یزد بر آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری برای مسابقات لیگ برتر فوتبال

یزد- ایرنا- استاندار یزد روز شنبه به منظور بررسی آخرین شرایط ورزشگاه شهید نصیری جهت میزبانی مسابقات تیم چادرملو اردکان در لیگ برتر فوتبال کشور از این محل بازدید و سرعت بخشیدن به عملیات تکمیل مجموعه را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، در این بازدید که مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از سایر مسئولان اجرایی حضور داشتند " مهران فاطمی " اهمیت برگزاری لیگ برتر فوتبال را در یزد برشمرد و همکاری در تکمیل ورزشگاه شهید نصیری را خواستار شد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن قدردانی از حمایت و همراهی استاندار یزد گفت: آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی مناسب لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در دستور کار است که پیگیری و اقدام می‌شود.

" زهیر حاجی حسینی " در مورد برآورد هزینه لازم برای اصلاح ورزشگاه گفت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز است که تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و بقیه از سایر منابع داخلی تامین شده که امیدواریم همه بودجه مورد نیاز تامین شود.

تیم فوتبال چادرملوی اردکان به تازگی به لیگ برتر صعود و موجب شادمانی مردم این استان شد اما فدراسیون فوتبال با برشمردن ده‌ها ایراد به ورزشگاه شهید نصیری به مسوولان ورزش استان هشدار داد اگر ظرف چند ماه باقی مانده تا شروع لیگ برتر نسبت به رفع این ایرادات اقدام نشود یزد نمی‌تواند میزبان این رقابت‌ها باشد.

ایرادات فدراسیون فوتبال به ورزشگاه شهید نصیری زمینه‌های محرومیت یزد از میزبانی این رقابت‌ها را طی هفته‌های گذشته بر سر زبان‌ها انداخته و موجبات نگرانی فوتبال دوستان را فراهم کرده است.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha