رییس ستاد دکتر پزشکیان در سمنان: همگرایی انتخاباتی طیف‌ها تبلور «خردورزی» بود

سمنان - ایرنا - رییس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان سمنان گفت: همگرایی طیف‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از رییس جمهور منتخب نشانه رسیدن به اصل «خردورزی» برای سعادت کشور بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد همتی شامگاه شنبه در جمع فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان سمنان افزود: انتخابات ریاست جمهوری اخیر یک انتخابات معمولی نبود، بلکه نفطه عطف تاریخ کشور و انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر پزشکیان حرکت نویی در کشور آغاز شده است، ادامه داد: بحث و تحلیل‌های مختلفی درباره فعالیت طیف‌های مختلف به ویژه اصلاح‌طلبان در این انتخابات ارایه شده که قابل توجه است.

رییس ستاد دکتر پزشکیان در سمنان: همگرایی انتخاباتی طیف‌ها تبلور «خردورزی» بود

همتی با بیان اینکه آرای اصلاح طلب، اعتدالگرا و اصولگرا در حمایت از دکتر پزشکیان مشارکت داشت، زیرا طیف‌ها به اصل خردورزی رسیدند، خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات از ستادهای رقبا برای دکتر پزشکیان آمدند و از ستاد حکم گرفتند، چرا که نجات کشور را خردورزی دیدند.

وی، ایران را کشور خردورزان و فرهیختگان دانست و اکثریت جامعه را آشنا با خردورزی معرفی کرد و گفت: همیشه اقلیتی در مقابل این فرهیختگی قرار دارند که می‌خواهند کشور را در دست بگیرند.

وی تاکید کرد: عده‌ای قلیل برای منافع، دسته و حزب خودشان می‌خواهند کار کنند که در این انتخابات نتیجه نگرفتند.

به گفته وی، انتخابات اخیر فقط انتخاب نبود و بحث نوعی تفکر بود که جاافتاده است، اما در مقابل عده‌ای ده‌ها سال سازماندهی و در چندسال اخیر بی‌سابقه هزینه کردند، اما اصلاح‌طلبان با کمترین هزینه نتیجه گرفتند.

رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان سمنان، نتیجه انتخابات را مظهر این حقیقت دانست که مردم راه منطقی‌تر و عقلانی‌تر را انتخاب کردند.

وی مصداق اصیل خردورزی ایرانیان را در بیتی از فردوسی معرفی کرد و گفت: ز یزدان اگر ما خرد داشتیم، کجا این سرانجام بد داشتیم.

همتی ادامه داد: مردم به نتیجه لازم رسیده‌اند و در این انتخابات به سمت خردورزی رفتند و انتخاب مردم مصداق این صفت است.

وی تاکید کرد: عده‌ای به دنبال یکدست‌سازی بودند که نتیجه و آثار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کار آنان مشهود و موجود است.

رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان سمنان یادآور شد: این افراد حتی همدیگر را نتوانستند تحمل کنند و تفکر آنها جنگ با دنیا و جنگ در داخل کشور با خودمان است.

وی، مصداق تفکر این عده را توهین، تخریب و فحاشی روزهای اخیر علیه افرادی از همراهان دکتر مسعود پزشکیان دانست که در واقع نشانه مرام واقعی این عده‌ است.

رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان سمنان تاکید کرد که در ادامه مسیر به دور از تنش‌ها و حاشیه‌ها باید از امکانات انسانی و منابع کشور برای سعادت ایرانیان استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha