۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85544045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تور رایگان بازدید از مکان‌های مذهبی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - روابط عمومی شهرداری اردبیل از برگزاری تور اردبیل‌گردی ویژه بازدید از مکان‌های مذهبی و آستان مقدس امامزاده‌های این استان به مناسبت هفته اردبیل خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل، این تور اردبیل‌گردی ویژه مکان‌های مذهبی و آستان مقدس امامزاده‌ها همزمان با ماه‌های محرم و صفر با همکاری و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

برگزاری تور بازدید از مکان‌های مذهبی و آستان مقدس امامزاده‌های مدفون در اردبیل به صورت رایگان برای پنجشنبه‌ها برنامه‌ریزی شده است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی در این تور به صورت فردی یا خانوادگی می‌توانند با شماره ۰۹۹۲۸۷۰۷۷۴۵ تماس بگیرند.

استان اردبیل با پیشینه تاریخی و دینی از آیین‌های عاشورایی با شور و حال ویژه، مکان‌ها، مقبره‌ها، بقعه‌های متبرکه، مسجدها و ماذنه‌های متعدد به عنوان جاذبه‌های گردشگری مذهبی برخوردار است و ورود جمعیت کثیر گردشگر و مسافر به این خطه در دهه نخست ماه محرم گویای تبدیل شدن این استان به مقصد گردشگری است.

افزون بر ۲ هزار باب مسجد و حدود ۱۷۸ بقعه متبرکه و امامزاده در نقاط مختلف استان اردبیل وجود دارد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha