۹۸ حلقه چاه آب آشامیدنی در فارس حفر یا تجهیز مجدد شد

شیراز-ایرنا-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس اعلام کرد: ۹۸ حلقه چاه آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای استان، از ابتدای سال جاری حفر، تجهیز، کف‌شکنی و مهندسی شد.

به گزارش دریافتی ایرنا، علی شبانی با یادآوری تداوم خشکسالی ناشی از عدم بارش کافی باران در سال جاری در فارس، اظهار کرد: بارش ناکافی و پراکنش نامناسب بارندگی‌ها در بیشتر شهرها و روستاهای استان، موجب شده مقوله تأمین آب شرب مردم با مشقات عدیده‌ای همراه باشد.

وی عدم بارندگی مطلوب و نبود تغذیه منابع تأمین آب سطحی در استان در آستانه تابستان سال جاری را از مهمترین دغدغه‌های شرکت آبفا استان توصیف کرد و گفت: با توجه به رویکرد وزارت نیرو مبنی بر تسریع در محرومیت‌زدایی ورفع مشکلات آبرسانی در مناطق محروم، اقدامات جهادی و مطلوبی در حوزه آبرسانی از ابتدای سال جاری در استان صورت گرفته که حفر، تجهیز، کف شکنی و مهندسی مجدد ۹۸حلقه چاه آب شرب در شهرها و روستاهای استان و احداث مخازن ذخیره آب با ظرفیت مجموع ۵۰۰ متر مکعب، از آن جمله به شمار می‌رود.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس خواستار مشارکت بیش از پیش مردم در مدیریت مصرف آب شد و گفت: اگر مردم با مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف آب در اصل مدیریت مصرف نقشی سازنده ایفا کنند، بی تردید با همین شرایط منابع آب هم می‌توانیم تابستان را با کمترین چالش پشت سر بگذاریم و به نقطه آرامش برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha