اسرائیل منتظر پاسخ مناسب و قاطع باشد/ تل‌آویو برای تاخیر در نابودی خود دست‌وپا می‌زند

تهران- ایرنا- دبیرشورای عالی سیاسی یمن امروز یکشنبه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ مناسب و قاطع ارتش یمن به تجاوزگری اخیر خود به بندر الحدیده این کشور باشد.

«یاسرالحوری» در گفت و گو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا درباره تجاوز نظامی دیروز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده در جنوب یمن تصریح کرد: یمن از روزی که در نبرد دفاع از کرامت، عزت، انسانیست و مظلومیت در کنار ملت فلسطین ایستاد، انتظار چنین حماقتی را از دشمن صهیونیستی و حامیان آمریکایی و انگلیسی آن را داشت.

وی افزود: در واقع، آن ها بیش از ۹ سال است که به یمن تجاوز نظامی می کنند اما تاکید می کنیم که همانطور که محاسبات آن ها در تجاوز نظامی به نوار غزه به هم ریخت، این محاسبات در یمن نیز به هم خواهد ریخت.

الحوری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در مقابل قهرمانی و حماسه آفرینی مقاومت و پایداری ملت فلسطین و جبهه های پشتیبان آنها از جمله یمن در ترس و وحشت از آینده خود بسر می برد.

وی اظهارداشت: بی تردید، نیروهای مسلح یمن به تجاوزگری دیروز شنبه رژیم اسرائیل و آمریکا به بندر الحدیده، پاسخ مناسب و قاطع خواهد داد.

دبیر شورای عالی سیاسی یمن گفت: نیروهای مسلح یمن همزمان با دفاع از کشور و ملت خود، در کنار ملت فلسطین ایستاده است و به نمایندگی از آزادگان امت اسلامی، وارد شریفترین و مقدس ترین نبردها شده است.

الحوری افزود: نیروهای مسلح یمن به زودی، خواست میلیون ها یمنی را که هر جمعه در سراسر یمن تجمع می کنند و اتخاذ تصمیم مناسب را درباره تنبیه رژیم صهیونیستی به سید عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب واگذار کرده اند، عملی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: سقف پاسخ نیروهای مسلح به حماقت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به یمن و جنایت های این رژیم در فلسطین و سراسر منطقه بسیار بلند است و دستگاه نظامی یمن، انگیزه بالایی را برای افزایش و کمی و کیفی این پاسخ دارد.

الحوری اظهار داشت: همانطور که ائتلاف آمریکایی را که برای جلوگیری از عملیات ارتش یمن در دریای سرخ و باب المندب تشکیل شده بود، شکست دادیم و ناوهای هواپیمابر آن از منطقه فرار کردند، رژیم صهیونیستی نیز به زودی توسط نیروهای مسلح یمن شکست خواهد خورد.

دبیر شورای عالی سیاسی یمن گفت: رژیم صهیونیستی در مرحله ای قرار دارد که فقط تلاش می کند تا نابودی خود را به تاخیر بیاندازد و به سود هیچ کشور و طرفی نیست که از این رژیم در حمله به یمن یا جلوگیری از حملات یمن، حمایت یا دفاع کند و سید عبدالملک الحوثی برای نکته تاکید کرده است.

الحوری در پایان تاکید کرد: اگر برای یمن ثابت شود که کشوری یا طرفی در تنبیه رژیم صهیونیستی اخلال ایجاد کرده یا می کند، اقدامات لازم در باره آن صورت خواهد گرفت زیرا نوع نبرد تاریخی که یمن وارد آن شده است، هیچ خیانتی را از طرف هیچ کشور عربی و اسلامی برنمی تابد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی عصر شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند. بر اساس آمار وزارت بهداشت یمن، سه نفر در این حمله هوایی شهید و ۸۷ نفر زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha