۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵
کد خبر: 85544272
T T
۸۳ نفر

برچسب‌ها

توقیف کاروان خودروهای شوتی در ساوه

۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵
کد خبر: 85544272
توقیف کاروان خودروهای شوتی در ساوه

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از توقیف خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پلیس استان مرکزی، سرهنگ مجتبی جمالی روز یکشنبه، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ساوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با اقدامات اطلاعاتی از عبور تعدادی خودروی قاچاق بر از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع و در عملیاتی تعداد پنج دستگاه خودروی سواری را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق از قبیل ۲ هزار و ۴۱ ثوب البسه زنانه، ۳۱۲ عدد لیوان ماگ، ۲۰ دستگاه توستر، ۱۹ دستگاه ساندویج ساز و ۵۹۰ عدد ظروف تزئینی فاقد اسناد گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۹ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این خصوص پنج نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق کالا توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha