سردار رادان: پارسال ۹۳ نفر در راه تامین امنیت کشور شهید شدند

زاهدان - ایرنا - فرمانده کل انتظامی با بیان این که دعای حضرت امام شامل حال انتظامی شده و باب شهادت در این ارگان باز است، گفت: پارسال ۹۳ نفر در راه تامین امنیت کشور شهید شدند.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در دیدار با آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، کار انتظامی را منحصر به فرد و سخت دانست و افزود: تا در انتظامی قرار نگیرید متوجه سختی آن نمی شوید؛ چندی پیش که محضر رهبر معظم انقلاب بودیم ایشان هم تایید کردند که کار انتظامی خیلی سخت است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت عنوان کرد: شهید رئیسی نزد مرد عزیز شد و مزد خدمت های خالصانه اش را از خداوند متعال گرفت.

فرمانده کل انتظامی صبر را از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید عنوان کرد و گفت: در جلسات متعددی که محضرشان بودیم نشد که سرسوزنی از کوره در برود و همواره به آرامی رفتار می‌کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید در جمع بندی مطالب اگر متوجه می‌شد که نظر حضرت آقا غیر از آن بود در همان لحظه حتی با وجود تغییر ریل، نظر ایشان را در پیش می‌گرفتند. رفتن چنین دولتی بسیار سخت بود و همگان هم همین احساس را داشتند و چنان تشییع عظیمی برگزار شد.

سردار رادان با اشاره به زحمات و تلاش سردار "دوستعلی جلیلیان" فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات‌ها و حوادث پی در پی، تجربه‌ای ۲۰ ساله را در ۲ سال برای وی به ارمغان داشت و ان شاءالله از این کوه تجربه گرانبها بتوانیم بهره لازم را ببریم.

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار "محمدرضا اسحاقی" در حکمی از سوی فرمانده کل انتظامی به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات سردار دوستعلی جلیلیان تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha