چرا مجتمع ورزشی جانبازان سمنان با وجود افتتاح خدمت‌رسانی نمی‌کند؟ + فیلم

سمنان - ایرنا - مجتمع ورزشی تخصصی جانبازان و توانیابان سمنان دهه‌فجر ۱۴۰۲ افتتاح شد، اما از زمان افتتاح تا کنون، این مجتمع هیچ خدمتی به جامعه هدف خود ارایه نمی‌هد که این شرایط موجب گلایه‌مندی و نارضایتی جانبازان و توانیابان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان پیگیری علت تعطیل بودن مجتمع جانبازان و توانیابان سمنان را در دستور کار قرار داد و به بررسی چرایی موضوع پرداخت.

رییس هیات ورزش جانبازان و توانیابان استان سمنان گفت: مجتمع ورزشی تخصصی جانبازان و توانیابان مرکز استان از شهریور ۱۴۰۳ وارد چرخه ارایه خدمت به جامعه هدف می‌شود.

نعمت‌الله نعمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این هیات برای پاسخگویی به جامعه هدف خود علت تعطیل بودن مجتمع ورزشی تخصصی جانبازان و توانیابان سمنان را از اداره‌کل ورزش و جوانان سمنان پیگیری کرد.

وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان سمنان چرایی تعطیل بودن مجتمع ورزشی جانبازان و توانیابان تازه‌افتتاح‌شده را تکمیل نبودن مسایل عمرانی این مجتمع عنوان کرد.

وی اضافه کرد: مجتمع ورزشی تخصصی جانبازان و توانیابان سمنان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار هنوز طرح تکمیل‌شده را به اداره‌کل ورزش و جوانان سمنان واگذار نکرده است.

نعمتی بیان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان سمنان در پیگیری‌ها برای بهره‌برداری از مجتمع ورزشی تخصصی جانبازان و توانیابان مرکز استان اعلام کرد که مراحل تکمیل این مجتمع در حال پیشرفت و اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور وارد مدار بهره‌برداری و قابل استفاده شود.

رییس هیات ورزش جانبازان و توانیابان استان سمنان با اشاره به مدال‌آوری ورزشکاران این هیات در عرصه ملی و بین‌المللی، گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ در رقابت‌های کشوری و برون‌مرزی توسط ورزشکاران جانباز و توانخواه استان نشان از توانمندی های ورزشکاران این رشته ورزشی است که به یقین با حمایت‌های لازم و کافی می‌توانند به موفقیت‌های بیشتری نیز دست یابند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتمع ورزشی جانبازان و معلولان شهید سلیمانی سمنان از جمله طرح‌های عمرانی مصوب سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور وقت به استان سمنان در آبان ۱۴۰۰ بود که دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح شد.

پیش‌تر محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان گفته بود که ۴۰۰ هزار میلیارد ریال برای بهره‌برداری از مجتمع ورزشی جانبازان و معلولان شهید سلیمانی سمنان مصوبه سفر رییس جمهور هزینه شد و این مجتمع ورزشی دارای بخش‌های مختلف از جمله استخر و سالن سرپوشیده است.

بیش از ۴۵۰ ورزشکار عضو هیات ورزش جانبازان و توانیابان استان سمنان هستند که ۱۸۰ نفر از آنان را بانوان و ۲۷۰ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha