شاعر اردبیلی در رویداد "کتاب سال شعر به انتخاب خبرنگاران" برگزیده شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از برگزیده شدن سولماز نعمتی شاعر و خبرنگار از این استان در بخش ویژه هجدهمین دوره "کتاب سال شعر ایران به انتخاب خبرنگاران" خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امیر رجبی روز یکشنبه اظهار کرد: این شاعر مقام دوم بخش ویژه شاعران بدون کتاب جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب «خبرنگاران» را کسب کرده است.

وی افزود: آیین اختتامیه هجدهمین دوره جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب «خبرنگاران» شنبه، ۳۰ تیرماه در کافه فلسفه برگزار شد و شاعر اردبیلی جزو برگزیدگان این رویداد ادبی و فرهنگی است.

رجبی ادامه داد: در بخش ویژه شاعران بدون کتاب مقام اول را راضیه اسماعیلی از اصفهان ، مقام دوم را مشترکا مهدیه رشیدی از بابل ، سولماز نعمتی از اردبیل و فارد قربانی از مشهد و مقام سوم را هم مجتبا هوشیار محبوب از کرج به خود اختصاص دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: انجمن‌های شعر و ادب متعددی در مرکز و شهرستان‌های استان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند و چند تن از شعرای استان در حرفه خبرنگاری نیز فعال بوده و با تلاقی شعر و خبر، برای تنویر افکار عمومی و خلق آثار ادبی فاخر تلاش می‌کنند.

به گزارش ایرنا ، سولماز نعمتی متولد ۶۴ اردبیل داستان نویس، شاعر و روزنامه‌نگاری بوده و از اعضای فعال برخی انجمن‌های شعر و ادب اردبیل است.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha