۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85544373
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

محکومیت یک قاچاقچی لوازم خانگی در خوزستان

۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85544373
محکومیت یک قاچاقچی لوازم خانگی در خوزستان

اهواز- ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان با اشاره به اینکه قاچاق کالا ۲۰ درصد تخلفات صنفی استان را شامل می‌شود گفت: یک قاچاقچی لوازم خانگی در شهرستان شوش به پرداخت سه میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش ایرنا مهدی طیبی یکشنبه در خصوص این پرونده در جمع خبرنگاران بیان کرد: پرونده تخلف قاچاق لوازم خانه در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان شوش رسیدگی شد.
وی افزود: علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده از متهم، به پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شد.
طیبی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان شوش پس از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف کالای به ظن قاچاق، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت واحد صنفی گرانفروش در اهواز به پرداخت ۲ میلیارد ریال

طیبی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: پرونده گرانفروشی واحد صنفی فروش دستگاه تصفیه آب و لوازم جانبی آن در شعبه سوم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.


مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه با بررسی محتوای پرونده تخلف را محرز و متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.
وی گفت: پس از اعتراض متهم پرونده مجدد در شعبه سوم تجدید نظر استان بررسی و رای شعبه بدوی تایید شد که پس از انجام مراحل قانونی جریمه متخلف در اجرای احکام تعزیرات حکومتی اهواز وصول شد.

به گزارش ایرنا، قاچاق کالا بیشترین میزان تخلف صنفی در خوزستان است و گرانفروشی و عدم نصب قیمت در جایگاه‌های بعدی تخلفات صنفی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha