غرش شیر بختیاری در مسیر پاریس + فیلم

تهران- ایرنا- اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویری از فرنگی‌کار خوزستانی از مبارزه احتمالی او با لوپز کوبایی به عنوان یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها در المپیک یاد کرد.

به گزارش ایرنا، صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلمی از ستارگان کشتی فرنگی جهان نوشت: در اوزان ۶ گانه کشتی فرنگی می‌توانیم شاهد تقابل‌های دیدنی در پاریس باشیم که یکی از آنها جدال امین میرزازاده با میخائین لوپز کوبایی است.

لوپز در مرحله یک چهارم نیمه نهایی بازی‌های المپیک توکیو موفق به شکست میرزازاده شد. نماینده کشورمان در آن دوره از بازی‌ها در مبارزه رده‌بندی مغلوب رضا کایالپ از ترکیه شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

میرزازاده در سال ۲۰۲۳ و در رقابت‌های جهانی بلگراد به مدال طلا رسید و لوپز نیز با چهار مدال طلای المپیک به دنبال تاریخ‌سازی در ورزش جهان است.

اتحادیه جهانی همچنین به رقابت ژولمان شارشنبکوف قرقیزستانی با فومیتای ژاپنی در وزن ۶۰ کیلوگرم، حسرت جعفراِف از جمهوری آذربایجان با لوئیس اورتا سانجز کوبایی در ۶۷ کیلوگرم، اکژول محموداف قرقیزستانی با نائو کوساکا ژاپنی در وزن ۷۷ کیلوگرم و آرتور الکسانیان ارمنی با گابریل روسیلو کوبایی در ۹۷ کیلوگرم اشاره داشته است.

رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک روزهای ۱۵ تا ۱۸ مردادماه در سالن شامپ دومارس آرنا شهر پاریس برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha