۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبر: 85544480
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تردد خودروها در جاده کندوان برقرار شد

۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبر: 85544480
تردد خودروها در جاده کندوان برقرار شد

نوشهر - ایرنا - رییس پلیس راه کندوان گفت : تردد خودروها در مسیر رفت و برگشت جاده چالوس - کرج محدوده کندوان برقرار شده و در زمان حاضر هیچگونه محدودیت و ممنوعیتی برای کاربران جاده ای در این محور وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز گذشته موضوع انسداد جاده کندوان در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری از طریق منابع رسمی اطلاع رسانی شد منتهی طبق شنیده ها به علت عدم هماهنگی میان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های البرز و مازندران مسیر شمال به جنوب این محور مسدود و تردد خودروها از جنوب به شمال برقرار بود و همین موضوع روند ایمن سازی این محور را دچار مشکل کرد که پیمانکاران گزارش دادند با وضع موجود نمی توان کار کرد.

سروان پژمان لطفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حوالی ساعت هفت صبح امروز تمامی نیروهای پلیس به منظور ممنوعیت و کنترل خودروها در نقاط مدنظر جاده پای کار آمدند و چند ساعتی این محور به روی وسایط نقلیه موتوری مسدود بود منتهی به دلایل یاد شده این محور دوباره به روی خودروها باز شد.

وی اظهار کرد : هم اینک ترافیک در این محور روان بوده و فقط طبق گزارش ها در نقاطی از این گذرگاه شاهد مه آلودگی مسیر هستیم که از کاربران جاده ای در خواست می شود هنگام رانندگی با احتیاط حرکت کنند.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه نیمه نخست سال با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha