دبیرکل جنبش النجباء عراق: حملات محور مقاومت شدت می‌گیرد

تهران- ایرنا- دبیرکل جنبش النجباء عراق امروز (یکشنبه) در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به «الحدیده» یمن، از تشدید عملیات‌های گروه‌های محور مقاومت در دوره آتی خبر داد.

شیخ «اکرم الکعبی» در پیامی نوشت: اقدام صهیونیست‌ها و ائتلاف احمقانه‌شان در هدف قرار دادن زیرساخت‌های یمن عزیز، آن‌هم پس از افزایش تلفات صهیونیستی و ناامن شدن مناطق امن آنها ـ به‌گونه‌ای که اینک هر لحظه در انتظار مرگ هستند ـ صفحه جدیدی از جنایات و شکست‌های این رژیم است؛ جنایاتی که آزادگان جهان و محور مقاومت ـ که هرگز فلسطین را رها نمی‌کنند ـ به‌هیچ‌وجه آن را بدون پاسخ نخواهند گذاشت.

وی ادامه داد: از این رو، روند عملیات مقاومت اسلامی در یمن، لبنان و عراق که از زمان طوفان‌الاقصی آغاز شده، به‌منظور حمایت از برادران‌مان در گروه‌های مقاومت فلسطین گسترش خواهد یافت.

الکعبی خاطرنشان کرد: دلیرمردان فلسطینی در برابر ماشین جنگی صهیونیسم که از پشتیبانی آمریکا برخوردار است، ایستادند و آن را به مضحکه‌ای در برابر دیدگان دنیا تبدیل کردند؛ تا جایی‌ که اکنون اسرائیل جز ارتکاب شنیع‌ترین جنایت‌ها علیه کودکان و زنان چاره‌ای ندارد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند.

وزارت بهداشت یمن در این باره اعلام کرد در این حمله ۶ یمنی شهید، ۳ نفر مفقود و ۸۳ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

در همین راستا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که پاسخ به این جنایت قطعی، بزرگ و برای صهیونیست‌ها دردآور خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha