۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85544796
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برنامه های تابستانه شهرداری پاکدشت با رویکرد آموزشی

پاکدشت- ایرنا- معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری پاکدشت گفت: برنامه های تابستان شهرداری پاکدشت با رویکرد آموزشی و ایجاد همدلی و همبستگی میان دانش آموزان و خانواده ها درحال برگزاری است.

فرامرز مولایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستان امسال ویژه دانش آموزان و خانواده های پاکدشتی اظهار داشت: فصل تابستان فصل طلایی بهبود کیفیت آموزش های غیردرسی دانش آموزان است در همین راستا شهرداری پاکدشت اقدامات و برنامه ریزی های مختلفی در راستای مهارت آموزی، نشاط آفرینی،ایجاد همدلی در محلات و انسجام منطقه ی تدارک دیده است.

برنامه های تابستانه شهرداری پاکدشت با رویکرد آموزشی

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری پاکدشت تاکید کرد: برنامه های بسیار متنوع، شاخص و فاخری برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان عزیز از جمله مدرسه فوتبال ، آموزش شنا ، کلاس های ادبی ( شاهنامه خوانی و انشاء نویسی) کلاس های مهارتی ( خیاطی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی،موسیقی و ..‌) پیش بینی کرده ایم که در حال برگزاری است.

برنامه های تابستانه شهرداری پاکدشت با رویکرد آموزشی

مولایی ادامه داد: در مدرسه فوتبال تاکنون ۸۰دانش آموز زیرنظر اساتید مجرب و دارای مدرک معتبر در حال طی کردن دوره آموزشی خود می باشند و همچنین در مدرسه شنا ویژه دخترخانم ها نیز در راستای پویایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان دوره های آموزشی آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه می یابد.

برنامه های تابستانه شهرداری پاکدشت با رویکرد آموزشی

وی تصریح کرد:همچون سنوات گذشته سراهای محله البرز و یبر برنامه های آموزشی متنوع رایگانی در قالب مهارت های زندگی، شهر نشینی و غیره را آغاز کردند که شهروندان با هر ذائقه می توانند از این کلاس ها بهره مند شوند.

وی افزود: همچنین برای والدین و مادرانی که فرزندان خود را برای حضور در کلاس های آموزشی مشایعت می کنند کلاس هایی همزمان با آموزش فرزندان شان با همکاری بهزیستی، کمیته امداد و نیروی انتظامی در راستای شناخت هرچه بیشتر خانواده از آسیب های اجتماعی و جلوگیری از بروز آن، فرزند آوری و حقوقی برگزار می شود که والدین می توانند از آن بهره بگیرند.

مولایی با تاکید بر اهمیت ترویج بازی های بومی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و فردی، عنوان کرد: ترویج بازی های بومی و محله از دیگر برنامه های اوقات فراغت در تابستان است که اجرای آن نیز آغاز شده است. به طور کلی برنامه های تابستان با ۳محور آموزشی، انگیزشی و ایجاد همدلی و همبستگی برگزار می شود که اجرای برخی از این برنامه ها صرفا به تابستان معطوف نمی شود و در طول سال ادامه خواهد داشت.

برنامه های تابستانه شهرداری پاکدشت با رویکرد آموزشی

وی در پایان با اشاره به اهمیت تقویت برنامه های معاونت اجتماعی شهرداری پاکدشت، خاطرنشان کرد: به زودی ۲مرکز سرای بانوان و مرکز ‌کارآفرینی رشد و مدیریت شهری در راستای ارتقا و حمایت هر چه بیشتر از مشاعل خانگی و زنان سرپرست خانواده افتتاح می شود.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha