نعمت‌زاده: هدفم طلای المپیک است/ دوره بعدی بازی‌ها یک وزن بالاتر می‌روم

تهران- ایرنا- بانوی المپیکی ایران با ابراز امیدواری نسبت به کسب مدال در المپیک پاریس گفت: تنها هدف من رفتن روی سکو و کسب مدال است و تلاش خواهم کرد تا پرچم ایران را در این دوره از بازی‌ها بالا ببرم.

مبینا نعمت‌زاده در حاشیه مراسم بدرقه المپیکی‌های تهران به پاریس جهت حضور در المپیک ۲۰۲۴، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به شرایط این روزهای خود اشاره کرد و اظهار داشت: آخرین تمرینات خودم را برای حضور در المپیک سپری می‌کنم و تمام تلاشم این است که از نظر روحی و روانی به اوج آمادگی برسم. اگر در این حوزه مشکلی نداشته باشم بهترین عملکرد را خواهم داشت و برای کسب مدال طلا، راهی پاریس می‌شوم.

وی ادامه داد: به دنبال ‌آن هستم تا بهترین خودم را نشان بدهم. تا امروز راه سختی را آمده‌ام و وزن بسیاری کم کرده‌ام و باید بهترین نتیجه ممکن را بگیرم. هر چهار حریف خودم را می‌شناسم و آنها را آنالیز کرده‌ام. در این مدت کمبودی نداشتم و خانواده در کنارم بوده و فدراسیون نیز حمایت‌های لازم را داشته است اما سختی‌های زیادی کشیدم چون همیشه در کاهش وزن بودم اما این سختی‌ها هم شیرین است.

نماینده المپیکی کشورمان یادآور شد: امیدوارم حضورم در پاریس با مدال همراه و حمایت‌های مسئولان ورزش بعد از المپیک ادامه داشته باشد. بعد از پاریس هم باید استراحت کنم اما دوباره تلاش می‌کنم تا برای المپیک آینده آماده شوم. البته در المپیک بعدی یک یا ۲ وزن بالاتر خواهم رفت تا شرایط بهتری را تجربه کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha