چادرملو اردکان قهرمان لیگ شمشیربازی زنان در اسلحه سابر شد

اصفهان - ایرنا - تیم شمشیربازی چادرملو اردکان به عنوان قهرمانی بیستمین دوره لیگ سراسری کشور در اسلحه سابر بانوان دست یافت و تیم بانوان سپاهان نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم شمشیربازی چادرملو اردکان، شامگاه یکشنبه در دیدارهای مرحله نهایی دور برگشت لیگ سراسری شمشیربازی بانوان که در سالن «آکادمی سرهنگ پور»، مجموعه ورزشی نصر اصفهان برگزار شد به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها در اسلحه سابر رسید.

تیم شمشیربازی فولاد مبارکه سپاهان نیز به عنوان یکی از ۲ نماینده استان اصفهان در دیدارهای دور برگشت این رقابت‌ها در اسلحه سابر، صاحب ۶ پیروزی و ۲ شکست شد و در جایگاه نایب قهرمانی این پیکارها قرار گرفت.

در پایان این فصل از مسابقات لیگ سراسری کشور در بخش اسلحه سابر که با حضور ۹ تیم انجام شد، پس از تیم‌های چادرملو و فولاد مبارکه سپاهان که به ترتیب به عنوان‌ اول و دوم رسیدند، تیم های آینده سازان اصفهان و بیمه البرز در جایگاه سوم ایستادند.

گفتی است،پیش از این تیم شمشیربازی مردان «چادرملو اردکان» نیز در بیستمین دوره لیگ سراسری کشور در رشته اسلحه اپه که دوازدهم این ماه به میزبانی اصفهان برگزار شد به رتبه نخست دست یافته بود.

تیم های شمشیر بازی بانوان چادرملو اردکان نیز جمعه گذشته در رشته اپه و روز گذشته در رشته فلوره قهرمان لیگ شمشیربازی زنان شده بود.

به گزارش ایرنا، بازیکنان تیم شمشیربازی فولاد مبارکه سپاهان در بیستمین دوره لیگ سراسری کشور در اسلحه سابر مهشید خاکیان، نرگس چترایی، زهرا هادی عایدینی، مهلا احمدی ،پریماه برزگر و مربی این تیم آیسان قمصری و سرپرست، مهشاد ایوبی بودند.

مراسم اختتامیه این بازی‌ها با حضور هادی صباغی دبیر سازمان لیگ کشور انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha