۵۳ روستای دیگر آذربایجان شرقی به شبکه گاز خانگی وصل شدند

تبریز- ایرنا- مدیر مهندسی و اجرای طرحهای شرکت گاز آذربایجان شرقی از اتصال ۵۳ روستای استان به شبکه گاز در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، حسن قاسمی مقدم از اجرای ۷۹ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی گفت: این شرکت در مراحل اتمام گازرسانی به خانوارهای استان بوده و روستاهای باقی مانده برغم جمعیت کم، جزو پیچیده ترین پروژه‌های عملیاتی هستند.

وی افزود: این شرکت با تکیه بر توانمندی نیروهای اجرایی و پیمانکاران متعهد بومی از مرحله طراحی تا اجرا و توزیع گاز، در تداوم خدمت رسانی تلاش دارد.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری، جریان گاز ۵۳ روستا وصل شده و عملیات گازرسانی در ۵۵ روستا با شتاب مطلوبی تداوم دارد.

قاسمی مقدم اظهار کرد: علاوه بر پروژه‌های گازرسانی در بخش روستایی، سه پروژه مهم در حوزه تقویت خطوط گاز و بالانس شبکه توزیع گاز شامل پروژه اجرای خط انتقال هشترود و اجرای خط تغذیه آبش احمد به هوراند و افزایش ظرفیت ایستگاه مرند در حال اجراست.

وی تصریح کرد: بررسی دقیق پروژه های اجرایی و تطابق با استانداردهای اجرایی، نظارت و بازدیدهای میدانی زمینه تحقق به موقع پروژه های در حال اجرا را فراهم خواهد ساخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha