۶.۵ میلیون نفر در اردوهای راهیان نور و پیشرفت اعزام شدند

تهران- ایرنا- دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: بیش از ۳/۵ میلیون نفر روز در اردوهای راهیان نور و بیش از ۳ میلیون نفر در اردوهای پیشرفت اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار قاسم قریشی روز دوشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران و برگزیدگان راهیان نور و راهیان پیشرفت که در سازمان بسیج برگزار شد گفت: در اعزام‌ها به سرزمین نور، استقبال بسیار زیاد است اما به تناسب زیرساخت ها و آمادگی‌ها مجبوریم اعزام‌ها را محدود کنیم.

وی افزود: شما افسران عرصه جهاد تبیین و جهاد پیشرفت شناخته می‌شوید و اراده کننده فریضه این جهاد هستید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بهترین فرمول و نسخه برای هدایت جامعه، بهره‌مندی از حوزه‌های پیشرفت سرزمین نور است، اظهار کرد: اعضای کاروان نور از کوچکترین تا بزرگترین عضو، بهترین فرصت برای جهاد تبیین را داشته‌اند.

سردار قریشی گفت: امروز باید در جهت تلاش در عرصه جهاد تبیین و برگزاری اردوهای راهیان نور به وظایف خودمان عمل کنیم. اعزام به اردوهای راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

در ادامه سردار مجید سوری دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: بیش از ۳/۵ میلیون نفر روز در اردوهای راهیان نور و بیش از ۳ میلیون نفر در اردوهای پیشرفت اعزام شدند،افزود: در ۳۲ سپاه استانی هم ستاد پشتیبانی از اردوهای راهیان نور در سراسر کشور شکل گرفته است.

وی افزود: سال گذشته ستادهای پشتیبانی بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف زیرساختی، اعزام‌ و پشتیبانی از اعزام‌ها مساعدت داشتند که این مساعدت‌ها امسال نیز ادامه دارد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه بیش از ۱۶۵ هزار نفر سال گذشته خانوادگی در راهیان نور شرکت کردند، گفت: سال گذشته در اردوهای راهیان نور خودروهای شخصی و خانوادگی در دستور کار قرار گرفت.

سوری با بیان اینکه اردوهای راهیان نور «رویدادمحور» در دستور کار قرار دارد، افزود: امسال بنا داریم بیش از ۵۰ رویداد راهیان نور را در مناطق مختلف دفاع مقدس داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۱۴۷۵۰ طلبه به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: بیش از ۱۲۵۰۰ نفر نیز تحت عنوان مبلغ کاروان، در ارودهای راهیان نور شرکت کردند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه سال گذشته شاهد حادثه تلخ سانحه‌ای و امنیتی در اردوهای راهیان نور نبودیم، اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۶/۵ میلیون نفر روز اعزام داشتیم و هیچ حادثه‌ای پیش نیامد.

سوری اعلام کرد: بیش از ۴۷۴ مظهر پیشرفت را در سراسر کشور شناسایی کردیم و اطلاعات این مظاهر پیشرفت تکمیل شده است و رایزنی صورت گرفته و راویان آنها مشخص شدند.

وی گفت: در حال تولید برای مظاهر پیشرفت هستیم تا شاهد اثربخشی اردوها باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha