برق منطقه پردیس اهواز با ترانس اضطراری برقرار شد

اهواز- ایرنا - مدیر امور برق منطقه چهار اهواز گفت: برق منطقه پردیس اهواز به دنبال قطعی بر اثر سقوط یک دستگاه ترانس هوایی، با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کمترین زمان توسط ژنراتور اضطراری برقرار شد.

بهزاد شافعی زاده روز دوشنبه درگفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال وزش باد شدید روز گذشته در منطقه پردیس بر اثر بروز حادثه سقوط یک دستگاه ترانس هوایی در منطقه پردیس اهواز ، گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به محل اعزام شدند و پس از جداسازی و ترمیم شبکه یک دستگاه ژنراتور ۵۰۰ کیلوولت آمپر برق اضطراری در محل مستقر و نسبت به تامین برق این منطقه اقدام شد.

وی گفت: پس ‌از برق دار کردن شبکه برق بوسیله ژنراتور برق اضطراری توسط گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، تیم فنی‌ احداث شبکه وارد عمل شده و در حال گودبرداری، آماده سازی و نصب مجدد پایه های بتونی جدید در محل جهت نصب ترانس جدید "جایگزین" برای عادی سازی شبکه در این روزهای بسیار گرم هستند.

برق منطقه پردیس اهواز با ترانس اضطراری برقرار شد

به گزارش ایرنا، کلانشهر اهواز با یک هزار و ۸۴۸ مشترک در بخش صنعت، یک هزارو ۴۰۸ مشترک در بخش کشاورزی و ۸۹ هزار و ۸۶۶ مشترک در سایر بخش ها، پس از تهران دومین کلانشهر پر مصرف کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha