رزمایش سنجش مولدهای اضطراری برق در اهواز برگزار شد

اهواز - ایرنا - رئیس پدافندغیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: یازدهمین مانور سنجش آمادگی مولدهای اضطراری برق مراکز مهم کلانشهر اهواز همزمان با سراسر کشور امروز یکشنبه برگزار شد.

عبدالحمید عباس شیاری یکشنبه در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: در این رزمایش ،مولدهای اضطراری برق مراکز مهم کلانشهر اهواز در ۱۱نقطه حساس قطع و مدت زمان ورود مولد اضطراری مورد سنجش قرار گرفت.

وی افزود: پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که می تواند جوامع را از هرگونه آسیب طبیعی و غیرطبیعی حفظ کند و شرکت توزیع نیروی برق اهواز همزمان با انجام اقدامات فنی خود هر ساله با انجام رزمایش های مختلف ،حوزه های مرتبط با خود را می سنجد.

وی ادامه داد: صنعت برق به عنوان حلقه اصلی زنجیره رشد و توسعه در دنیای امروز دارای جایگاه مهمی است که ارتباط مستقیمی با رفاه، آسایش مردم دارد و لذا شناخت فرصتها و تهدیدهای توزیع انرژی به عنوان یک ضرورت همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس پدافندغیرعامل شرکت توزیع برق اهواز  گفت: در این مانور که ساعت ۱۴ تحت فرماندهی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد ، شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اعزام یازده اکیپ فنی به مراکز مهم و حساس کلانشهر اهواز روند وارد مدار شدن مولدهای الکتریکی مستقر در آن سازمان را نظارت کرد.

شیاری خاطرنشان کرد : پس از اجرای مانور کارشناسان این شرکت با سنجش مدت زمان ورود مولد به مدار همچنین زمان تاب آوری شبکه توزیع و تحلیل نقاط آسیب پذیر تمهیدات و مشاوره های لازم را ارایه کردند.

یازدهمین رزمایش سنجش آمادگی مولدهای اضطراری برق مراکز مهم کلانشهر اهواز به صورت مانیتورینگ از مرکز پایش و کنترل شرکت توزیع برق اهواز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha