۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85545349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران لرستانی پرداخت شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: ۳۳۲ هزار و ۷۷ تن گندم از ابتدای خرداد تاکنون به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری و در این مدت ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات آنان پرداخت شده است.

حجت اله بیرانوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مجموع مطالبات گندم کاران استان تا این لحظه ۵۸ هزار میلیارد ریال است که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن تسویه و مابقی به مرور پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم در لرستان تا مهرماه ادامه داد: اکنون ۳۳ مرکز کار خرید گندم از کشاورزان استان را انجام می‌دهند و سایر مراکز نیز به تدریج فعال خواهند شد.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان خرید گندم تا پایان تیرماه امسال در پلدختر افزون بر ۳۲ هزار تن، رومشکان ۱۴ هزار تن، کوهدشت ۹۹ هزار تن، خرم آباد ۴۴ هزار تن، چگنی هقت هزار تن، دورود ۳۲ هزار تن، بروجرد ۲۸ هزار تن، ازنا ۳۳ هزار تن، الشتر ۹ هزار تن ُ الیگودرز ۱۰ هزار تن و نورآباد ۱۹ هزار تن بوده است.

بیرانوند افزود: بر اساس پیش بینی ها امسال بیش از ۵۳۰ هزار تن گندم از سطح ۲۳۵ هزار هکتار مزارع استان لرستان برداشت می شود که خرید امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سه درصد افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha