۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85545414
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۵۷ فقره سرقت‏ در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق وسایل ‏داخل خودرو با ۵۷‏‎ ‎فقره سرقت در مناطق مختلف این استان خبر داد.‏‎ ‎

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز دوشنبه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل داخل خودرو در نقاط مختلف استان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود:ماموران با اقدامات و رصد های اطلاعاتی موفق به شناسایی۲ سارق سابقه دار شدند و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
هداوند گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی سارقان به ۵۷ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.


دستگیری سارق اماکن خصوصی در کرج

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۵۷ فقره سرقت‏ در البرز


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری یک نفر سارق ‏اماکن ‏خصوصی ‏با ارتکاب به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در ‏عملیات ‏ماموران پایگاه ‏دوم پلیس ‏آگاهی ‏این استان خبر داد.

سرهنگ"حکمت اله شجاعی" اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی نقاط شهرستان کرج بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی، یک نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی اموال مسروقه را نیز کشف کردند.
رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهم به دلیل اعتیاد اقدام به سرقت می کرده است ،بیان کرد: سارق در بازجویی های پلیس تاکنون به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده است.



دستگیری سارقان اماکن خصوصی گرمدره کرج

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۵۷ فقره سرقت‏ در البرز


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز از ‏دستگیری چهار سارق ‏اماکن ‏خصوصی و سیم و کابل ‏با ۲۹ فقره ‏سرقت در منطقه گرمدره شهرستان کرج ‏در این استان خبر داد . ‎
سرهنگ"پیمان لطیفی" اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در منطقه گرمدره شهرستان کرج بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی، چهار سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی اموال مسروقه را نیز کشف کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز با بیان اینکه متهمان به دلیل اعتیاد اقدام به سرقت می کردند، بیان کرد: سارقان در بازجویی های پلیس تاکنون به ارتکاب ۲۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در گرمدره اعتراف کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha