ترامپ با شکست اسطوره اسنوکر جهان، قهرمانی شانگهای را بدست آورد

تهران- ایرنا- اسنوکرباز ۳۴ ساله تور حرفه‌ای‌ها موفق شد پس از شکست سالیوان، قهرمانی مسابقات شانگهای چین را از آن خود کند.

به گزارش ایرنا، مسابقات اسنوکر مسترز شانگهای، یک تورنمنت حرفه‌ای اسنوکر غیر رنکینگی است که از ۲۵ تیر آغاز و بامداد امروز (دوشنبه) در استیج بزرگ شانگهای چین به پایان رسید.

این مسابقات برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ برگزار شد و به یکی از رویدادهای مورد علاقه در تقویم اسنوکر تبدیل شد چرا که در یکی از جذاب‌ترین شهرهای جهان برگزار می‌شود. مسترز شانگهای در ابتدا از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ رویدادی رنکینگی بود و سپس به رویدادی غیر رنکینگی تبدیل شد. مجموع جوایز این دوره از مسابقات ۸۲۵ هزار پوند بود که جایزه نفر اول ۲۱۰ هزار پوند است.

جاد ترامپ در مرحله نهایی این تورنمنت با نتیجه ۱۱ بر ۵ شان مورفی را شکست داد تا برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود قهرمان مسابقات مسترز شانگهای شود. وی در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ نیز به این مرحله رسیده بود اما نتوانست در فینال پیروز میدان باشد و نتیجه را به حریفان خود واگذار کرد.

ترامپ در این رقابت سالیوان را که ۲۱ پیروزی متوالی و ۴ عنوان قهرمانی پیاپی را بدست آورده بود در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه باور نکردنی ۱۰ بر ۳ شسکت داد. این پیروزی یکی از عجیب‌ترین نتیجه‌های این دوره از مسترز شانگهای بود. این مرد انگلیسی اولین حضور خود در این فصل را داشت، اما از همان ابتدا، نمایش درخشانی از خود نشان داد. ترامپ پس از این قهرمانی لذت بخش جایزه ۲۱۰ هزار پوندی را نیز به خانه برد.

جاد ترامپ ۳۴ ساله پس از کسب قهرمانی اظهار داشت: می‌خواهم در این فصل در تورنمنت‌های بزرگی برنده شوم. این احتمالاً یکی از پنج رویداد برتر در تقویم است که توانستم قهرمانی آن را به دست بیاورم. دوست دارم کاری را که فصل گذشته انجام دادم تکرار کنم و به پنج برد یا حتی بیشتر نزدیک شوم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha