ملی‌پوش هاکی استرالیا: انگشتم را قطع کردم تا المپیک را از دست ندهم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش تیم هاکی استرالیا، گفت: به دلیل شکستگی انگشت دست یا باید المپیک را از دست می‌دادم و یا باید به هر شکل راهی پاریس می‌شدم. من راه دوم را انتخاب کردم و با قطع بخشی از انگشت دستم، این فرصت را خواهم داشت تا شاید برای آخرین‌بار در المپیک به میدان بروم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، متیو داوسون بازیکن تیم ملی هاکی استرالیا در روزهای گذشته در کانون توجه رسانه‌های خبری قرار گرفته، چراکه به زعم بسیاری از کارشناسان با یک تصمیم افراطی، بخشی از انگشت خود را قطع کرد تا فرصت حضور در بازی‌های المپیک پاریس را از دست ندهد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد شرایط خود، تصریح کرد: پس از شکستن انگشت دستم قبل از شروع بازی‌های المپیک، دو راه پیش روی من بود. یکی اینکه انگشت دستم را گچ گرفته و شاهد بازی هم‌تیمی‌هایم در پاریس باشم یا شرایط دیگری را رقم بزنم تا خودم در این بازی‌ها به میدان بروم. من راه دوم را انتخاب کردم تا مطمئن شوم مسافر پاریس می‌شوم.

ملی‌پوش هاکی استرالیا: انگشتم را قطع کردم تا المپیک را از دست ندهم

این ورزشکار ۳۰ساله که در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو به مدال نقره تیمی دست یافته است، اظهار داشت: حالا همه چیز برای ما آماده است و باید در بازی اول خود برابر آرژانتین قهرمان المپیک ریو به میدان برویم. من برای آنکه تصمیم نهایی را بگیرم زمان زیادی نداشتم و در نهایت با صحبتی که با همسرم داشتم به این باور رسیدم که باید این کار را انجام دهم. او از من خواست تا تصمیم عجولانه‌ای نگیرم اما من این تصمیم را نه برای حضور در پاریس بلکه برای تمام زندگی‌ام گرفتم.

گفتی است این ورزشکار استرالیایی چندسال پیش نیز به دلیل برخورد شدید چوب با چشم خود دچار مشکلات شدید بینایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha