کیومرث هاشمی: منصور برزگر سرمایه‌ ورزش ایران است

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در دیدار با پیشکسوت کشتی، خدمات وی برای این رشته ورزشی را بی‌نظیر توصیف کرد.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، کیومرث هاشمی با حضور در خانه کشتی برزگر در تهران، با منصور برزگر، قهرمان اسبق کشتی ایران و جهان دیدار کرد.

در این دیدار که همزمان با تمرین کشتی‌گیران رده‌های سنی مختلف انجام شد، برزگر از رسیدگی وزیر ورزش به قهرمانان به نیکی یاد کرد و با اشاره به آرامش ایجادشده در ورزش در یک سال گذشته، برای نمایندگان ورزش ایران در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس آرزوی موفقیت کرد.

وزیر ورزش نیز با اشاره به موفقیت‌های برزگر در دوران قهرمانی از جمله کسب مدال نقره در بازی‌های المپیک ١٩٧۶ و مربیگری، نقش این قهرمان را در دوران مربیگری در موفقیت‌های کشتی ایران در ادوار مختلف المپیک ستود و ضمن آرزوی سلامتی برای وی، خواستار تداوم انتقال تجربه به کشتی‌گیران شد.

کیومرث هاشمی: منصور برزگر سرمایه‌ ورزش ایران است

هاشمی گفت: وقتی در جمع بزرگان حضور پیدا می‌کنیم، در وهله اول انرژی می‌گیریم تا بهتر کار کنیم. منصور برزگر به عنوان سرمایه بزرگ ورزش کشور، خدمات بی‌نظیری به ورزش کشور داشته‌است.

وی افزود: برزگر در زمان قهرمانی در بزرگ‌ترین رویدادها، بهترین مدال‌ها را گرفته و زمانی‌که سرمربی تیم ملی شد نیز خدمات ارزنده‌ای داشت. بسیاری از بزرگان کشتی ایران، شاگرد این مرد بزرگ هستند. خدماتی که او داشته را هیچکس انجام نداده است و همین روحیه را در زمان ورزشکاری و مربیگری هم داشته است. در بحث سازندگی هم، او یکی از بهترین‌هاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha