۲ مرداد ۱۴۰۳، ۵:۵۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85546139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آنروا دستور تخلیه شهر خان یونس از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

تهران- ایرنا- آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) دستور ارتش رژیم صهیونیستی برای خروج غیرنظامیان از شهر خان یونس واقع در جنوب غزه را محکوم کرد.

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا از الجزیره، آنروا در بیانیه‌ای اعلام کرد که دستوراتی که اوایل روز دوشنبه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی صادر شد، به معنای رنج و آوارگی بیشتر برای جمعیت خسته نوار غزه است.

آنروا در این بیانیه افزود که این اقدام رژیم صهیونیستی بر زندگی حدود ۴۰۰ هزار نفر در خان یونس تاثیر می‌گذارد و افرادی که مجبور به فرار شده‌اند جای امنی برای رفتن ندارند.

پیش تر مرکز دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه، اعلام کرده بود خان یونس شاهد یکی از خونبارترین مقاطع جنایات و کشتار مردم غزه در عصر حاضر است، بطوریکه رژیم صهیونیستی در ۱۲ ساعت گذشته، ۷۰ فلسطینی را به شهادت رسانده و ۲۰۰ نفر را که بیشتر آنها کودک و زن بودند، زخمی کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه عملیات زمینی جدیدی را در شرق خان یونس آغاز کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، تجاوز مجدد ارتش رژیم اشغالگر به این منطقه در جنوب نوار غزه پس از آن صورت می‌گیرد که تیپ ۹۸ ارتش این رژیم، در آوریل / اردیبهشت گذشته به طور کامل از این شهر خارج شده بود.

جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی ادامه دارد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۹ هزار و ۶ شهروند فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده و ۸۹ هزار و ۸۱۸ نفر نیز مجروح شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha