۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۰
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85546001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شمار شهدای بمباران امروز خان‌یونس به ۷۰ نفر رسید

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت غزه از شهادت ۷۰ نفر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه طی امروز (دوشنبه)، در نتیجه بمباران خانه‌های شهروندان و محل اسکان آوارگان فلسطینی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، همزمان با آغاز مجدد عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در خان یونس، وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد که در تازه‌ترین جنایت‌های این رژیم، از صبح امروز تاکنون ۷۰ نفر در شهر خان‌یونس به شهادت رسیده اند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ زخمی نیز به مجتمع پزشکی ناصر منتقل شده اند که حال برخی از آن‌ها وخیم است.

از سوی دیگر دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر از طریق حملات هوایی و توپخانه‌ای خانه‌های شهروندان و محل اسکان آوارگان فلسطینی در خان یونس، مرتکب جنایت‌های ضد بشری شده است.

تجاوز مجدد رژیم اشغالگر به خان یونس پس از آن صورت می گیرد که دستگاه های جاسوسی رژیم اشغالگر ادعا کردند حماس بار دیگر در این منطقه فعالیت خود را از سر گرفته است و درصدد است توان نظامی خود را بازسازی کند.

به گزارش ایرنا، جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی ادامه دارد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲)تاکنون ۳۹ هزار و ۶ شهروند فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده و ۸۹ هزار و ۸۱۸ نفر نیز مجروح شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha