کنگاور صاحب دفتر جذب و استخدام پلیس شد

۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸
کد خبر: 85546278
کنگاور صاحب دفتر جذب و استخدام پلیس شد

کنگاور - ایرنا - رییس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی کرمانشاه از افتتاح دفتر جذب و استخدام پلیس در شهرستان کنگاور با حضور فرمانده انتظامی استان خبر داد و گفت: کنگاور بعد از سنقروکلیایی و سرپل‌ذهاب سومین شهرستانی است در کرمانشاه که صاحب دفتر استخدام پلیس می‌شود.

سرهنگ رضا محمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: دفتر جذب و استخدام فرماندهی انتظامی کنگاور با هدف خدمت به مردم، عضویابی نیروهای علاقه مند و دسترسی آسان داوطلبان برای امورات مربوط به ثبت نام، افتتاح و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: افتتاح این دفتر همچنین سبب کاهش اتلاف وقت متقاضیان و خودداری از ترددهای غیرضروری می شود و باعث خواهد شد این افراد اطلاعات مربوط به نحوه جذب و استخدام را با سهولت بیشتری دریافت کنند.

رییس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم دفتر جذب و استخدام را به تدریج در همه شهرستان های استان فعال کنیم تا متقاضیان راحت تر کارهای ثبت نام خود را انجام دهند.

وی یادآوری کرد: دفتر جذب و گزینش شهرستان های سنقروکلیایی، سرپل ذهاب و کنگاور بنا بر تاکید و دستور سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان این شهرستان و همچنین شهرستان‌های همجوار راه اندازی شده است.

محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد با راه اندازی دفاتر استخدام در همه شهرستان‌های استان، کار ثبت نام و جذب نیروهای انقلابی، مومن و متعهد برابر سهمیه های ابلاغی با سرعت و سهولت بیشتری انجام گیرد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha