توان رزمی حزب الله لبنان آسیبی ندیده است/ ترس شهرک‌نشینان از بازگشت به خانه‌های خود

تهران- ایرنا- «گرشون هکوهین» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی گفت: توان و ساختار رزمی حزب الله لبنان در طول ۹ ماه نبرد با ارتش اسرائیل آسیبی ندیده است و شهرک نشینان اسرائیلی از ترس به خانه های خود باز نمی گردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه «الاقصی»، هکوهین افزود: کارآیی رزمی حزب الله به صورت کامل حفظ شده است و به آسانی می تواند از آن علیه اسرائیل استفاده کند.

وی تصریح کرد: روز پس از پایان درگیری با حزب الله، شهروندان لبنانی ساکن جنوب این کشور به خانه های خود بازمی گردند اما ساکنان شهرک های (صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی) به خانه های خود بازنمی گردند و از ارتش اسرائیل درخواست تضمین های امنیتی می کنند.

هکوهین گفت: مردم لبنان از جنگ هراسی ندارند؛ درحالی که شهرک نشین های ساکن مناطق همجوار لبنان به شدت از جنگ می ترسند و به آسانی به خانه های خود بازنمی گردند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت لبنان از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی فرار کرده اند و حزب الله در طول 9 ماه جنگ خسارت زیادی به این شهرک ها وارد کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha