شبیخون پلیس به تبهکاران حرفه‌ای در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۱۱۲ سارق و ۲۵ مالخر خبر داد و گفت: اموال مسروقه بسیاری از آنها کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایرنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی روز سه‌شنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران و کشف اموال مسروقه که در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز گذشته همکارانم در پایگاه‌های آگاهی تهران بزرگ موفق به دستگیری این سارقان و مالخر حرفه‌ای شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت هفتگی از صنوف مختلف بازدید به عمل می‌آوردند، افزود: در صورت مشکوک شدن به فردی، به سرعت اقدامات لازم صورت می‌گیرد و پرونده تشکیل خواهد شد که در راستای همین بازدیدها همکاران ما توانستند ۶۱۷ تلفن همراه مسروقه را کشف کنند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در طرح امروز ۱۹ خودرو و ۳۴ موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شده است.

سردار ولی‌پور گودرزی در پاسخ به سوالی درخصوص تعداد مجرمان دستگیر شده‌ای که دارای پابند الکترونیکی بوده‌اند، اضافه کرد: در این طرح مجرمی با پابند دستیگر نشد، اما طی چندماه گذشته، ۱۲ نفر از سارقان دستگیر شده پابند الکترونیکی داشتند.

شبیخون پلیس به ۱۱۲ تبهکار حرفه ای در تهران

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره فروش اموال مسروقه در فضای مجازی گفت: ماموران پلیس با رصد فضای مجازی، آگهی‌های فروش مشکوک را مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهند که به همین شیوه بسیاری از مالخران شناسایی شده‌اند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تعداد مجرمان سابقه‌داری که در این طرح بازداشت شده‌اند، تاکید کرد: نزدیک به ۶۰ درصد از مجرمان دستگیر شده سابقه‌دار بوده‌اند که هیچ‌کدام از تخفیف در مجازات بهره‌مند نخواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha