۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85541157
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

زوج موادفروش پایتخت در دام پلیس

۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85541157
زوج موادفروش پایتخت در دام پلیس
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یک زن و شوهر قاچاقچی خبر داد و افزود: متهمان در پوشش باند خانوادگی اقدام به قاچاق و توزیع مواد افیونی به تهران می کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین باباپور روز چهارشنبه در این خصوص اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه سوم این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران از سرگرفته شد تا اینکه پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد یک زوج جوان که از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در پایتخت هستند؛ ضمن مراجعه به استان های جنوب شرقی کشور مبادرت به تهیه و انتقال مواد مخدر به پایتخت می کنند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل سکونت آنان را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات شهر تهران شناسایی و با دستور قضایی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی اقدام به دستگیری آنها کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از محل ۴۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد، عنوان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی منتقل شدند.

روسری‌های قاچاق راهی به بازار نیافت

از سوی دیگر رییس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۴۰ میلیارد ریال روسری قاچاق و توقیف یک دستگاه خوروی وانت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در این خصوص گفت: ماموران هنگام گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک و دستور ایست دادند که راننده خودرو خود را مالک اموال معرفی نکرد و مدعی بود که قرار بوده با تجمیع روسری های قاچاق آن ها را به مالک این اموال تحویل دهد.

وی یادآور شد: چهار هزار و ۴۰۰ ثوب روسری قاچاق در این رابطه کشف شد و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

زوج موادفروش در دام پلیس پایتخت افتادند

دستگیری سارقان سریالی محتویات خودرو

همچنین رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سه سارق حرفه‌ای داخل خودرو و اعتراف متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.

سردار علی ولیپور گورزی در این باره اظهار کرد: در پی سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده شرق و شمال شرق تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات کارآگاهی و اطلاعاتی، متهم اصلی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه جنوب تهران دستگیر کردند.

سردار ولیپور گورزی ادامه داد: متهم در بازجویی‌ها به سرقت لوازم خودرو با همدستی ۲ نفر دیگر و فروش اموال مسروقه به مالخر اعتراف کرد و با اعترافات سارق جوان، کارآگاهان در عملیاتی جداگانه ۲ متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه کشف و به مالکان آنها بازگردانده شد، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که متهمان سابقه متعددی در زمینه سرقت دارند و آنها به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو در شرق و شمال شرق تهران اعتراف کرده‌اند.

سردار ولیپور گودرزی اعنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha