۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85546747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های کردستان مشخص شد

سنندج- ایرنا- هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های کردستان در نهمین دوره انتخابات الکترونیکی این خانه با مشارکت ۸۵ درصدی اعضای این خانه مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، انتخابات نهمین دوره خانه مطبوعات استان کردستان با حضور علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیأت رئیس برگزاری انتخابات و نمایندگان پلیس فتای استان صبح سه شنبه به طور الکترونیکی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: خانه های مطبوعات در ساختار رسانه های استان ها به عنوان تشکل مطبوعاتی در امور آموزشی و ساماندهی رسانه ها نقش موثری دارند.

علی اصغر دریایی با اشاره به اینکه روند برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های استان به طور الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه های کشور در نهایت دقت و سلامت برگزار شد، افزود: در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات استان هفت نفر به عنوان هیات مدیره و ۲ نفر بازرس توسط این اعضا انتخاب شدند.

وی یادآور شد: از ۱۲۶ نفر عضو اصلی خانه مطبوعات استان کردستان که شرایط شرکت در این دوره از انتخابات را داشتند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ امروز سه‌شنبه ۱۰۸ نفر رای خود را ثبت کردند.

اسامی هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کردستان بدین شرح است: هیات مدیره شامل سیدمحمدلطیف حسینی نسب، شیروان یاری، فرهاد شیری، منصور اولی، چنور صادقی، توفیق مفاخری و محمد فرید سماواتی و بازرسان هم متشکل از فرشید اردلان و اسرین مقصودی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha