افشاگری پزشک یهودی آمریکایی: تک‌تیراندازان اسرائیلی سر و قلب کودکان غزه را هدف می‌گیرند

تهران-ایرنا- یک پزشک آمریکایی از این واقعیت پرده برداشت که تک‌تیراندازان صهیونیست عمدا سر و قلب غیرنظامیان از جمله کودکان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و مرگ آنها اتفاقی یا اشتباهی نیست.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «مارک پرلموتر» پزشک یهودی آمریکایی که مدتی را به عنوان داوطلب در بیمارستان های غزه کار کرده است، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» گفت: تک تیراندازان ارتش اسرائیل، غیرنظامیان از جمله کودکان غزه را عمدا هدف قرار می دهند.

وی درباره عمدی بودن قتل کودکان فلسطینی در غزه، گفت: اشتباها بهترین تک تیراندازان اسرائیل، ۲ بار یک کودک را هدف گلوله قرار نمی دهند!

این جراح آمریکایی افزود: من مستندات و تصاویر پزشکی ۲ کودک فلسطینی را در اختیار دارم که نشان می دهد تک‌تیراندازها دقیقا قلب آنها را هدف قرار داده اند و این نمی تواند اتفاقی باشد.

پرلموتر با اشاره به اینکه در سه دهه گذشته، ۴۰ بار در ماموریت های سخت پزشکی در مناطق جنگ زده و بحرانی جهان خدمت کرده است، گفت: قتل عامی که در هفته اول حضورم در غزه دیدم با تمام آنچه در این ۳۰ سال دیده بودم، برابری می کند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر زخمی ها و کشته های جنگ غزه، کودک هستند، افزود: این همه کودک سوخته و تکه‌تکه شده در کل زندگیم ندیده بودم.

این پزشک در پاسخ به این سوال که منظور او از کودکان «تکه تکه شده» چیست، توضیح داد: اعضای بدن بسیاری از کودکان زیر آوار ساختمان ها یا در نتیجه انفجار بمب‌ها له شده و زیر آوار جامانده، یا سوخته بودند. ما ترکش های به بزرگی شست یک انسان، از بدن کودکان هشت ساله بیرون کشیدیم.

گزارش پرلموتر از هدف قرار گرفتن عمدی کودکان فلسطینی، توسط دیگر پزشکان خارجی حاضر در غزه نیز تایید شده است و تعدادی از آنها در ماه آوریل به روزنامه انگلیسی گاردین گفتند که تک تیراندازان صهیونیست، سر کودکان فلسطینی را عمدا هدف قرار می دهند.

اوایل جولای، مجله صهیونیستی «۹۷۲» نیز اعتراف کرد که نظامیان صهیونیست هیچ حدومرزی برای انجام جنایت در غزه ندارند و می توانند هر شخصی را اعم از کودک یا زن که وارد محدوده ممنوعه شود، هدف قرار دهند.

براساس گزارش وزارت بهداشت غزه، حدود ۱۶ هزار کودک فلسطینی در غزه شهید شده و ۳۸ هزار کودک نیز زخمی شده اند که بسیاری از آنها تا آخر عمر باید با معلولیت زندگی کنند.

به خاطر نبود داروهای بیهوشی، پزشکان غزه مجبور بودند که بسیاری از عمل های جراحی برای قطع عضو را بدون بیهوشی انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha