دستیار قلعه‌نویی: از هفته اول لیگ برتر را رصد می‌کنیم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شروع مسابقات لیگ برتر کادر فنی تیم ملی فوتبال تمام بازی‌ها را به دقت زیر نظر خواهد داشت و قبل از شروع این رقابت‌ها و با هماهنگی، در تمرینات تیم‌های لیگ برتری حاضر خواهیم شد.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، سعید الهویی عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد امیر قلعه‌نویی این بود که قبل از «فیفادِی» که در شهریور خواهد بود، دست کم سه هفته از مسابقات لیگ برتر پشت سر گذاشته شود که این اتفاق افتاد.

وی افزود: امیدواریم که در اولین اردوی تیم ملی که در پایان هفته سوم برگزار می‌شود، بازیکنان دعوت‌شده به اردو را با شرایط خوب چه از لحاظ فرم بازی و چه از لحاظ آمادگی جسمانی در اختیار داشته باشیم.

الهویی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی که سرمربی تیم ملی فوتبال انجام داده، پس از قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی کار ما شروع شده است و تمرکز ما روی آنالیز و تحلیل رقبا در مرحله اول است.

مربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: با شروع مسابقات لیگ برتر کادر فنی تیم ملی تمام بازی‌ها را به دقت زیر نظر خواهد داشت و قبل از شروع این رقابت‌ها با هماهنگی‌هایی که انجام می‌دهیم، در تمرینات تیم‌های لیگ برتری حاضر خواهیم شد.

وی گفت: بازی آسان در فوتبال وجود ندارد. من به گذشته بر می‌گردم؛ روزی که می‌خواستیم در مسابقات اردن شرکت کنیم، همه انتقاد کردند که «چرا برای بازی با تیم‌های ضعیف اردن، عراق و قطر در این جام شرکت می‌کنید؟» شما دیدید که اردن و قطر ضعیف به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کردند و عراق ضعیف ژاپن را شکست داد. بنابراین هیچ تیمی ضعیف نیست و گروه ایران برای رسیدن به جام جهانی سخت است و باید با همدلی و اتحاد مردم را خوشحال کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha