۲ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲
کد خبر: 85547139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطهری: به عنوان دستیار، فقط با گل‌محمدی کار می‌کنم

تهران- ایرنا- سرمربی فصل گذشته تراکتور گفت: صحبت‌هایی مبنی بر حضور من در آن باشگاه به عنوان مربی مطرح بود که من قبول نکردم چرا که اگر بخواهم در تیمی به عنوان مربی کار کنم، آن تیم فقط جایی است که یحیی گل‌محمدی در آن سرمربی باشد.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، حمید مطهری در پایان مراسم قرعه‌کشی بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: الان مربی فولاد هستم و درست نیست که بخواهم در مورد تیم دیگری صحبت بکنم. من از تیم ملی به تراکتور و بعد از آن به فولاد آمدم و به نظرم تصمیم درستی هم گرفتم.

وی ادامه داد: آرزوی من این بود روزی مربی تیم ملی شوم. روزی که به تیم ملی رفتم به خاطر پول نبود و دوست داشتم در آن فضا کار کنم. یک سال خیلی خوب را در کنار سرمربی تیم ملی و همکارانی که تلاشگر بودند، داشتم و خیلی دوستانه از هم جدا شدیم. از سوی دیگر قراردادی با فدراسیون فوتبال نداشتم و باید حرفه‌ای عمل کنم. شرایط را بررسی کردم و در نهایت راهی فولاد شدم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: باشگاه تراکتور تمایل به ادامه همکاری داشت اما دلایلی مطرح بود که من تصمیم گرفتم آنجا کار نکنم. بحث همکاری مطرح شد اما من تنها در کنار گل‌محمدی کار خواهم کرد. در مورد تیم فولاد هم باید بگویم که نیروهایی باید جذب فوتبال شوند که کارآیی لازم را داشته باشند تا اتفاقات گذشته تکرار نشود. این باشگاه از نظر آکادمی پیشرفته است و چرخه تولید در این باشگاه به خوبی کار می‌کند و تلاش خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha