نمایش«مادرم زری سر زا رفت» در جشنواره فتح خرمشهر خوش درخشید

یاسوج - ایرنا - مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان نمایش «مادرم زری سر زا رفت» به نویسندگی محمود خرم‌آزادی و کارگردانی داوود پارسا در بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با کسب ۶ عنوان برگزیده خوش درخشیدند.

اکبر آیین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:در این جشنواره داود پارسا عنوان برگزیده طراحی صحنه را کسب و این هنرمند همچنین در بخش موسیقی شایسته تقدیر شناخته شد.

آیین تصریح کرد: راضیه فصیح از عوامل اجرایی نمایش «مادرم زری سر زا رفت» مقام سوم بخش موسیقی نمایش صحنه ای را کسب کرد و در بخش بازیگری نیز داود پارسا بازیگر نمایش یاد شده رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.

آیین تصریح کرد:محمود خرم آزادی نیز در بخش نمایش نامه نویسی جشنواره فتح خرمشهر به عنوان نفر اول شناخته شدند.

وی عنوان کرد: در بخش کارگردانی جشنواره فتح خرمشهر داود پارسا رتبه نخست را کسب کرد.

پیش از این نمایش تئاتر «مادرم زری سر زا رفت» محصول تولیدی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

نمایش «مادرم زری سر زا رفت» به نویسندگی محمود خرم‌آزادی و کارگردانی داوود پارسا که پیش تر به عنوان منتخب سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، به جشنواره منطقه ای در استان بوشهر راه پیدا کرده بود.

داستان این نمایش در خصوص روایت داستان تنها فرزند جهان است که به جنگ می رود و در عملیات کربلای چهار شهید می شود و جهان بعد از مدتی به دنبال وارث به مناطق جنگی می رود و هیچ اطلاعی از وارث پیدا نمی کند و خودش هم دچار موج انفجار می شود و ناامید به خانه برمیگردد.

در نمایش "مادرم زری سر زا رفت" هنرمندانی همچون داود پارسا، شکوفه عاشوری، راضیه فصیح، محمد دشتی، ابوالفضل پارسا، احمد فرهادی، ثارالله آذریتون،محمد اسدی و مهدی حسینی،محمد خماس پور،فرشاد ،ناهید کاووسی و علی عبدیانی بازی می کنند. سایر عوامل نمایش "مادرم زری سر زا رفت" طراح صحنه داود پارسا، طراح لباس راضیه فصیح، دستیار کارگردان: احسان جابرزاده، طراح و اجرای نور و موسیقی: محمد رضایی.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha