۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85547401
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۷۶۰ واحد صنفی گنبدکاووس فاقد پروانه فعالیت هستند
عکس آرشیو است

گنبدکاووس- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: از مجموع افزون بر ۱۶ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی گنبدکاووس، هزار و ۷۶۰ واحد صنفی فاقد جواز کسب و پروانه فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا قشلاقی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت ساماندهی این واحدهای صنفی غیرمجاز اظهار کرد: سال گذشته ۶۲۲ فقره پرونده مرتبط با قاچاق کالا به اداره تعزیرات شهرستان گنبدکاووس ارسال شد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت میدان فروش دام زنده گنبدکاووس، گفت: در قانون مبارزه با قاچاق دام تصریح شده که تمام دام‌ها باید دارای شناسنامه و پلاک‌کوبی باشند و اگر این ضوابط رعایت نشود، دام قاچاق محسوب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان فروش اینترنتی کالاهای قاچاق را جرم دانست و افزود: تاکنون یک مورد از فروش اینترنتی کالای قاچاق در استان شناسایی و برای متخلف پرونده تشکیل شد.

هزار و ۷۶۰ واحد صنفی گنبدکاووس فاقد مجوز هستند

قشلاقی، قاچاق کالا را یکی از بزرگ‌ترین معضلات جامعه دانست و اضافه کرد: این پدیده آثار و پیامدهای منفی بر بخش‌های گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌گذارد.

فرماندار گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: برای موفقیت در مبارزه با کالاهای قاچاق باید منطقه را برای فعالیت افراد سودجو ناامن کرد ضمن اینکه مبارزه با قاچاق کالا نیازمند اطلاع رسانی دقیق قوانین مرتبط آن به جامعه است.

مهدی دهرویه از برنامه‌ریزی برای احداث میدان بزرگ فروش دام زنده به مساحت ۲۵ هکتار در گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: تا آماده شدن این میدان، متولیان باید برای جلوگیری از قاچاق دام زنده، اهتمام بیشتری داشته باشند.

در این مراسم از خدمات «اسماعیل روان» تقدیر و «رضا خطیری» به‌عنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شد.

گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha