دشمن باور جوانان را هدف قرار داده است

خرم‌آباد - ایرنا - جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن باور جوانان را هدف قرار داده است و تلاش دارد ارزش را به ضدارزش تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار امیر نصیرزاده روز چهارشنبه در پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی دنیا توسط ابرقدرت های آمریکا و شوروی سابق اداره می‌شد و کشورها توابع این ۲ قدرت بودند.

وی گفت: اما با انقلاب اسلامی ایران و شعار امام خمینی (ره) مبنی بر "نه شرقی نه غربی" موازنه ها برهم زده و شعار حق طلبی طنین انداز شد و اکنون نیز با هر نظام و قدرتی که قصد تجاوز به حریم کشور و یا اهانت به حرم را داشته باشد مقابله خواهیم کرد و نمی‌گذاریم دشمن اراده خود را تحمیل کند.

وی ادامه داد: دشمن وقتی می‌داند که نمی‌تواند در مقابل ایران از این مسیر اقدام کند به جنگ سرد، شناختی و ترکیبی روی آورده و با تاثیر بر باور و ذهن جوانان، ارزش‌ها را به عنوان ضد ارزش تبلیغ می‌کند اما این قشر با هوشیاری از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهد کرد.

سردار نصیرزاده گفت: اثرگذاری دشمن بر ذهن جوانان تا جایی ادامه دارد که سعی کند تمامی باورها بی ارزش شود و حتی نسبت به ناموس و خاک و وطن بی‌تفاوت باشند اما آینده کشور با پیروی از مکتب انقلاب در دستان این قشر می‌باشد.

وی افزود: نباید اجازه دهیم دشمن بر باور جوانان نفوذ کند بنابراین نقش جهاد تبیین برای روشنگری آرمان های انقلاب، دستاوردهای نظام و همچنین نیت خصمانه دشمن ضروری است.

وی تصریح کرد: جوانان به عنوان یک الگو نقش آفرین هستند و نباید بگذارند محور مقاومت به فراموشی سپرده شود.

این جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور یک هزار و ۹۰۰ نفر به مدت چهار روز در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد در حال برگزاری است که فرزندان کارکنان ۳۲ سپاه استانی و نیروهای هوایی، زمینی و دریایی در خرم‌آباد حضور دارند و آداب و رسوم فرهنگ لرستان هم به این قشر معرفی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha