برگزاری آخرین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و طرح «ایثار» برای دانشجویان شاهد

تهران- ایرنا- مهمترین اخبار آموزش عالی در روزهای نخست مردادماه؛ شامل برگزاری اجلاس روسای دانشگاه‌ها، حضور ۴۲۰ دانشجوی پسر شاهد و ایثارگر در طرح ملی ضیافت ایثار و ارائه ۲ واحد درس هوش مصنوعی برای تمام رشته‌های درسی از مهرماه پیش‌رو است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، اگرچه در روزهای نخستین مردادماه کلاس‌های آموزشی در دانشگاه‌ها تعطیل بود؛ روسای دانشگاه‌ها در رفت و آمد بودند. آنها از سراسر کشور برای حضور در آخرین اجلاس روسای دانشگاه‌ها به تهران سفر کردند و ضمن بیان تجربیات و عملکرد خود در مدت تصدی مسئولیت، دومین مراسم اعطای نشان سرو نیز برگزار شد و وزیر علوم به افراد برگزیده نشان سرو اعطا کرد. حضور ۴۲۰ دانشجوی پسر شاهد و ایثارگر در طرح ملی ضیافت ایثار، گنجاندن ۲ واحد درس هوش مصنوعی برای تمام رشته‌های تحصیلی، برگزاری پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک در اصفهان و رونمایی از ۱۲ دستاورد سازمان امور دانشجویان به دست وزیر علوم مهمترین اخبار آموزش عالی در روزهای اخیر بود.

برگزاری آخرین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان شاهد در طرح ایثار

فناوران دانشگاه تهران با استفاده از هوش مصنوعی، موفق به طراحی و ساخت سامانه‌ای شدند که به اثربخشی بیشتر تبلیغات کمک می‌کند. این سامانه نه‌تنها به دقت پیش‌بینی می‌کند چه بخش‌هایی در یک تصویر یا ویدئو توجه مخاطب را جلب می‌کند، بلکه بینش‌های ارزشمندی را در خصوص این‌که چرا آن مناطق جذاب هستند، ارائه می‌دهد.

به گفته عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران این سامانه که تحت عنوان سامانه «نگاه هوشمند» نامگذاری شده است، با ایجاد تعاملات معنادار بین محتوا، برند و مصرف‌کننده، حس ارتباط و وفاداری را تقویت می‌کند. هنگامی که مصرف‌کنندگان احساس می‌کنند درک شده و ارزشمند هستند، به احتمال زیاد با برندها در سطح عمیق‌تری درگیر می‌شوند که به افزایش اعتماد و روابط طولانی‌مدت منجر می‌شود.

همچنین هفته گذشته دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت ملی انفورماتیک تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه همکاری‌های فناورانه، آموزشی و پژوهشی در صنعت بانکداری امضا کردند.

تفاهم‌نامه یادشده در ۱۰ ماده و در حوزه‌های توسعه فناوری‌های نوین، آموزشی، پژوهشی در صنعت بانکداری بود که به امضای رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک رسید.

تغییر نگاه سنتی به نشر دانشگاهی در دانشگاه شریف

مدیر امور پژوهشی دانشگاه به عنوان متولی سیاست‌گذاری حوزه کتب علمی دانشگاه شریف از تغییر نگاه به نشر دانشگاهی در این دانشگاه خبر داد. انتشارات دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان اولین انتشارات دانشگاهی در کشور الگوی چاپ و توزیع سنتی کتاب را به صورت کامل متوقف کرده و به الگوی چاپ مبتنی بر تقاضا روی آورد.

به گفته محمدرضا هرمزی‌نژاد الگوی چاپ و توزیع سنتی کتاب‌های موسسه انتشارات دانشگاه به الگوی چاپ مبتنی بر تقاضا یا Print On Demand (POD) تغییر کرد. در الگوی جدید اولاً همواره همه‌ کتاب‌های انتشارات دانشگاه برای متقاضیان در دسترس خواهد بود و پس از ثبت سفارش از سوی متقاضی، کتاب به صورت سفارشی برای متقاضی چاپ و برای ایشان ارسال می‌شود.

همچنین، در هر لحظه امکان گزارش‌گیری از میزان فروش و چاپ کتاب‌ها برای انتشارات و مولفان فراهم است و امکان تسویه حساب با مولفان تسریع خواهد شد. از سوی دیگر با کاهش هزینه‌های انتشارات برای تامین کاغذ و چاپ عمده کتاب، این منابع مالی به روی فعالیت‌های اصلی و تخصصی انتشارات، یعنی ترجمه و تالیف کتاب‌های بیشتر متمرکز خواهد شد. در همین راستا همزمان با سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فروشگاه اینترنتی جدید انتشارات دانشگاه با تمرکز بر الگوی چاپ مبتنی بر تقاضا، نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

برگزاری آخرین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان شاهد در طرح ایثار

ورود هوش مصنوعی به واحدهای درسی همه رشته‌های دانشگاهی

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۳۱ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص اقدامات وزارت علوم در حوزه هوش مصنوعی گفت که از مهرماه امسال ۲ واحد درسی برای آشنایی دانشجویان با هوش مصنوعی در واحدهای درسی تمام رشته‌ها گنجانده شده است.

به گفته روح الله رازینی گذراندن دو واحد درسی هوش مصنوعی برای رشته‌های فنی و مهندسی الزامی و برای سایر رشته‌ها اختیاری است.

در این نشست معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد که سال گذشته ۳۰ عنوان رشته نزدیک به هوش مصنوعی تصویب شد.

تشکیل ستاد اربعین دانشگاه تهران

دانشگاه تهران نخستین نشست ستاد اربعین را به منظور بررسی سازوکارهای اجرایی اعزام کاروان‌های دانشجویی به مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین برگزار کرد.

در این جلسه نسبت به صدور دستورهای لازم به منظور تأمین منابع مالی فوری و ضروری برای تأمین وام اعزام کاروان‌های دانشجویی به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی تاکید شد.

به علاوه در این جلسه عنوان شد که اعتباری حدود ۲ میلیون تومان از طریق بانک عامل و رقمی از طریق بنیاد حامیان دانشگاه و وزارت علوم برای تأمین هزینه کاروان اعزامی امسال در نظر گرفته شده است.

امسال حدود ۹۰۰ دانشجوی مشتاق حضور در پیاده‌روی اربعین در پی فراخوان بسیج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند که از این میان حدود ۳۰۰ نفر بر اساس اولویت انتخاب شده‌اند که زائر اولی‌ها، ورودی‌های جدید و افرادی که تا به حال به اربعین مشرف نشده‌اند، در اولویت پذیرش قرار داشتند.

برگزاری آخرین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان شاهد در طرح ایثار

اعطای نشان سرو به ۱۵ رئیس برتر دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی

اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور قرار بود دوم تا چهارم خرداد در دانشگاه تهران برگزار شود، درپی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی لغو و به امروز اول مرداد ماه موکول شد.

این اجلاس یکم مردادماه با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و روسای دانشگاه های سراسر کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

همزمان با این اجلاس دومین دوره اعطای نشان سرو برگزار شد و این نشان بر سینه ۱۵ نفر از رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری کشور اهدا شد.

نشان سرو در ارزیابی عملکرد مدیران آموزش‌عالی دارای محورهای ۱۰گانه در دسته‌بندی‌های مدیریت نوآورانه، مدیریت منابع و بهره‌وری، مدیریت ارزشی و فرهنگی، مرجعیت و دیپلماسی علمی-فناوری، مدیریت ارتباطات و مسئولیت اجتماعی، سلامت سازمانی و مبارزه با فساد، توسعۀ فناوری و ثروت‌آفرینی دانش‌محور، مدیریت راهبردی، مدیریت سرمایه‌های انسانی و حل مساله و مدیریت بحران است که این از عزم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم برای نهادینه کردن اهداف مورد نظر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، حکایت دارد.

این نشان امسال برای دومین بار در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌ عالی، موسسات پژوهشی و پارک‎‌های علم و فناوری به روسای برگزیده موسسات علمی اعطا شد و نتایج این ارزیابی ضمن ارائه به روسا به‌صورت کارنامه ارزیابی سالانه، به‌عنوان تجارب منتخب در قالب کتاب «تجربه مدیران علوم، تحقیقات و فناوری» منتشر خواهد شد.

برگزاری آخرین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان شاهد در طرح ایثار

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی و به‌ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همواره دید حمایتی به این وزارتخانه داشتند. در سه سال اخیر تعامل بسیار مناسبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برقرار شد و نتیجه این تعامل بود که وزارت علوم با کمترین سوال نسبت به سایر وزرا در مجلس روبه رو شد.

زلفی گل به روسای دانشگاه‌ها تاکید کرد که حتما تجربه کاری و دانستنی‌های مدیریتی دوره خودرا در اختیار مدیر جدید بگذارید. تجربیات را در قالب کتاب، فیلم و صوت ثبت و برای آیندگان مکتوب کنند. در این مراسم وزیر علوم تحقیقات و فناوری از کتاب «راه نشان» روایت‌گر تجربه سه سال وزارت علوم دولت سیزدهم است رونمایی کرد.

سامانه رصد افتخارات محققان و دانشمندان (سرآمدان) با حضور محمدعلی زلفی گل هم زمان با برگزاری اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران (اول مرداد ۱۴۰۳) رونمایی شد.

برگزاری آخرین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان شاهد در طرح ایثار

پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک در اصفهان آغاز شد

پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک هم یکم مردادماه با حضور ۱۹۸ دانش‌آموز نخبه از ۴۶ کشور در سالن شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد و این رویداد تا هفتم مردادماه ادامه دارد. اصفهان در پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک به مدت ۹ روز میزبان دانش‌آموزان حاضر در این رقابت است و ورود تیم ها به این شهر از ۳۱ تیر آغاز شد.

ایران امسال برای دومین بار میزبان المپیاد جهانی فیزیک است و پیش از این نیز این رویداد در سال ۱۳۸۶ (۲۰۰۷ میلادی) در این کشور و در شهر اصفهان برگزار شد.

حدود ۱۵۰ نفر بعنوان همراه تیم‌های دانش آموزی در این رویداد حضور دارند و تیم های ۲ کشور عمان و مراکش بعنوان ناظر و با هدف آشنایی با المپیاد در این برنامه شرکت کرده‌اند.

از جمله کشورهای حاضر در این المپیاد می‌توان به ایران، روسیه، چین، هند، آفریقای جنوبی، کوبا، عربستان، تایوان، رومانی، ترکیه، مکزیک، امارات متحده عربی، گرجستان، بلغارستان، اندونزی، قرقیزستان، کرواسی، قبرس، کلمبیا، بلاروس، کویت، ویتنام، قطر، بوسنی و هرزگوین، بنگلادش، قزاقستان، کوزوو، مولداوی، مغولستان، صربستان، سوریه،تاجیکستان، تایلند، ترکمنستان و ازبکستان اشاره کرد.

المپیاد جهانی فیزیک با توجه به اهمیت روز اَفزون فیزیک در بیشتر زمینه‌های فناوری و آموزش عمومی جوانان و همچنین با هدف افزایش ارتباطات بین‌المللی هر سال در یکی از کشورهای جهان برگزار می‌شود.

پیشینه برگزاری المپیاد جهانی فیزیک به بیش از ۵۰ سال قبل باز می‌گردد که نخستین دوره آن در لهستان با حضور پنج تیم برگزار شد، تیم‌های ایرانی از ۳۶ سال پیش در المپیاد حضور دارند و از بدو ورود، مدال‌های خوبی کسب کرده‌اند.

در حاشیه این مراسم رئیس المپیاد جهانی فیزیک گفت با توجه به اینکه ایران تجربه میزبانی این رویداد را در گذشته دارد، معتقدم استاندارد برگزاری المپیاد امسال نیز به میزبانی این کشور از نظر آزمون های علمی و تدارکات عالی است. به گفته پروفسور راجیپ سینگ راوات این رویداد زمینه ارتباط، ملاقات های منظم و همکاری اعضای هیات های علمی دانشگاه های مختلف جهان را فراهم می‌کند.

رییس کمیته ملی المپیاد فیزیک ایران نیز در این مراسم گفت که المپیاد بین المللی فیزیک ۶ دهه پیش آغاز شد تا علاقه به این رشته ابتکاری و قالب شکن را در بین جوانان ترویج دهد، اما در حالی که دامنه آن اکنون جهانی شده است، متأسفانه برخی از دولت ها در سال های اخیر این هدف صادقانه صلح آمیز را که فیزیکدانان فراتر از اتحادهای سیاسی دنبال می کنند، نادیده گرفته اند و المپیاد فیزیک امسال نیز از پیامدهای چنین سیاست هایی در امان نمانده است.

پروفسور محمود بهمن آبادی بیان کرد که ما فیزیکدانان در سراسر جهان در جوامع مختلفی زندگی می کنیم، در زندگی اجتماعی و سیاسی خود، ممکن است مجموعه ای خاص از ایده ها داشته باشیم، ممکن است از دولتی دفاع کنیم، مخالف آن باشیم یا بی طرف و بی تفاوت باشیم، اما هیچکدام از این تمایلات، ربطی به زندگی علمی ما ندارد.

انتشار کارت شرکت در آزمون المپیاد دانشجویی سال ۱۴۰۳

یکم مرداد ماه برای راه‌یافتگان به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور این امکان فراهم شد که با مراجعه به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org و وارد اطلاعات مربوط به شماره پرونده و کد ملی یا رشته امتحانی و کد ملی، ضمن مشاهده کارت ورود به جلسه خود، نسخه چاپی آن را تهیه کنند.

مرحله نهایی این المپیاد در نوبت صبح و بعدازظهر جمعه، ۵ مردادماه در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مازندران - بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا - همدان، دانشگاه رازی - کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار می‌شود.

آزمون‌ مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور به صورت تشریحی و از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر جمعه،‌ ۵ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

برگزاری آخرین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان شاهد در طرح ایثار

حضور ۴۲۰ دانشجوی شاهد در طرح ضیافت ایثار

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از حضور ۴۲۰ دانشجوی پسر شاهد و ایثارگر در طرح ملی ضیافت ایثار خبر داد.

به گفته وی سامانه بازارچه دانشجویی به نام «دانش» در فضای مجازی برای ارائه محصولات دانشجویان راه‌اندازی می‌شود.

سومین دوره بصیرت افزایی در بخش پسران از ۲۸ تیر با حضور۴۲۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده است و تا ۵ مرداد ادامه خواهد داشت.

این دوره در بخش خواهران از ۴ تا ۱۱ مرداد ماه با مشارکت بیش از ۴۵۰ نفر دانشجو شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

در بخش خواهران، شرکت کنندگان از سوم مرداد ماه در مشهد مقدس حضور خواهند یافت و در ۴ مرداد ماه در مراسم افتتاحیه شرکت می کنند.

برگزاری آخرین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان شاهد در طرح ایثار

ثبت‌نام نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۳ آغاز شد

ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو (ایران نانو ۱۴۰۳) از یکم مردادماه آغاز شد. نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۳ با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو و به منظور افزایش حجم بازار و تعداد شرکت‌های نوآور و صادرات محصولات نوآورانه در حوزه‌های صنعتی مختلف برگزار می‌شود.

این رویداد تخصصی طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن‌های ملل و خلیج فارس برپا خواهد شد.

فعالان حوزه نانوتکنولوژی در صورت تمایل می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی اینترنتی http://nanoexhibition.ir مراجعه کنند و درصورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر به شماره تلفن دبیرخانه نمایشگاه ۰۲۱۶۳۱۰۳۳۰۳ تماس بگیرند.

نمایشگاه فناوری نانو نخستین بار در سال ۱۳۸۷ به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، با اهدافی نظیر شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی و ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو برگزار شد. این رویداد هر ساله با هدف اعتلای این شاخه از فناوری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور فناوران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

توسعه فناوری‌های هوایی با همکاری وزارت صنعت و دانشگاه امیرکبیر

وزارت صنعت، معدن تجارت و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای توسعه فناوری‌های ساحلی و هوایی تفـاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه همکاری با هدف زمینه سازی ایجاد زیست بوم صنعت دانش بنیان با مشارکت و پشتیبانی علمی دانشگاه، امضا شد.

همکاری راهبردی در شناسایی و رفع چالش‌های کلان صنعت از طریق انجام فعالیت‌های پژوهشی و ارائه خدمات مرتبط، با تمرکز بر موضوعات اولویت دار و پیشران درحوزه‌های مختلف حمل و نقل موضوع ابن همکاری دوجانبه است.

همچنین زمینه‌های همکاری توافق یادشده میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و وزارت صمت؛ شامل مواردی چون توسعه فناوری‌های هواپیمای تجاری و سامانه‌های آن، توسعه فناوری‌های شناورهای دریایی و سازه های ساحلی و فراساحلی، توسعه فناوری‌های سیستم‌های ریلی، توسعه فناوری‌های حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی مرتبط، توسعه فناوری‌های حوزه معدن و صنایع دریایی است.

مقرر شده است که جزئیات اجرایی هریک از این موضوعات پس از توافق طرفین طی قراردادهای جداگانه تهیه و به مرحله اجرا درآید. مدت زمان اجرای این تفـاهم‌نامه سه سال از تاریخ امضا و مبادله تفاهم‌نامه تعیین شده است ولی این مدت با موافقت طرفین قابل تمـدید خواهد بود.

همچنین این تفاهم نامه به امضای عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسیده است.

برگزاری آخرین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان شاهد در طرح ایثار

وزیر علوم از ۱۲ دستاورد سازمان امور دانشجویان رونمایی کرد

براساس این گزارش دوم مردادماه محمدعلی زلفی گل با حضور هاشم دادش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، معاونان و مدیران سازمان امور دانشجویان از دستاوردهای این سازمان شامل پوستر نمایشگاه بین‌المللی جاذبه های تحصیل در ایران، پوستراولین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه، سامانه جامع امور دانشجویان بین المللی، پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور، ربات گفت وگوی مبتنی بر هوش مصنوعی، مجموعه روایت فارسی نبلدم رونمایی کرد.

همچنین سامانه و پوستر جشنواره دانشجویان سرآمد، هویت بصری و آرم جدید سازمان امور دانشجویان، معماری مرجع هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان، سند تغییربهره‌بردار ساختمان، آیین نامه جامع اعطای راتبه های تحصیلی «بورس» به دانشجویان ایرانی، سایت study in iran دیگر دستاوردهایی سازمان امور دانشجویان بودند که در این بازدید وزیر علوم از آنها رونمایی و ۲ تالار شهید فخری زاده و شهید شهریاری را افتتاح کرد.

همچنین سامانه جامع امور دانشجویان بین المللی «ادب» رونمایی شد. این سامانه برای تسهیل و تسریع خدمات آموزشی و کنسولی به دانشجویان بین المللی با بهره‌گیری از فناوری‌های روز طراحی شده است.

کاهش مدت فرآیند جذب هیات علمی به یک نیمسال

هیات عالی جذب اعضای هیات علمی در آخرین جلسه خود که دوم مردادماه برگزار شد در این جلسه هیات دانشگاه‌ها را موظف کرد تا فرآیند جذب هیات علمی را در مدت یک نیمسال به اتمام برسانند و از طولانی شدن روند جذب هیات علمی در دانشگاه بپرهیزند و در صورت نیاز به زمان بیشتر از هیات مرکزی جذب وزارتین (وزرات علوم و وزارت بهداشت)‌ و دانشگاه آزاد اسلامی تقاضای مجوز کنند. چنانچه دانشگاهی فرآیند جذب اعضای هیات علمی را در یک نیمسال به اتمام نرساند مجوز سهمیه استخدامی برای فراخوان بعدی تا تعیین تکلیف پرونده‌های باقی‌مانده داده نخواهد داشت.

در این جلسه پیشنهاد شد باتوجه به رشد جذب هیات علمی بانوان، گروه تحقیق مختص بانوان در دانشگاه‌ها تشکیل شود و مقرر شد به دلیل ثبات در فرآیند جذب اعضای هیات علمی تا ۴ ماه آینده تغییری در هیات‌های اجرایی جذب وزارتخانه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته نشود.

نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی نیز اعلام کرد که به مناسبت ۴۴ سالگی این نهاد برای تمامی خدمات آموزشی خود در مراکز سراسر کشور، تخفیف ۲۵ درصدی ارائه می‌کند.

علاقه‌مندان از تاریخ ۶ تا ۲۰ مردادماه (به مدت دو هفته) فرصت دارند تا از تخفیف ۲۵ درصدی خدمات مراکز آموزشی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور استفاده کرده و در دوره‌های آموزشی مختلف این مراکز شرکت کنند.

آموزش عالی، آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت، آموزش کارکنان دولت، آموزش‌های مجازی و از راه دور، آموزش‌های بین‌المللی از جمله دوره‌های آموزشی است که به همت جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha