۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85547533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخفیف ۲۵ درصدی خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور

تهران- ایرنا- به مناسبت ۴۴ سالگی نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی، معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد برای تمامی خدمات آموزشی خود در مراکز سراسر کشور، تخفیف ۲۵ درصدی ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا از جهاد دانشگاهی، علاقه‌مندان از تاریخ ۶ تا ۲۰ مردادماه (به مدت دو هفته) فرصت دارند تا از تخفیف ۲۵ درصدی خدمات مراکز آموزشی واحدهای سازمانی

جهاد دانشگاهی سراسر کشور استفاده کرده و در دوره‌های آموزشی مختلف این مراکز شرکت کنند.

نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی با سابقه‌ای ۴۴ ساله در رصد مسائل و چالش‌های کشور و حل آن با اعتماد به توان متخصصان داخلی و تولید فناوری‌های پیشرفته، فعالیت می‌کند و امروز عموم مردم ایران اسلامی،

می‌توانند از دستاوردهای آن در حوزه‌های پزشکی، مهندسی و کشاورزی تا ارائه آموزش‌های تخصصی و اقدامات فرهنگی بهره‌مند شوند.

حوزه آموزش و کارآفرینی در جهاد دانشگاهی نگاهی کاربردی به مهارت‌آموزی و نیز آموزش توانمندی‌های به‌ دست‌ آمده از کسب فناوری‌ها در این نهاد دارد.

آموزش عالی، آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت، آموزش کارکنان دولت، آموزش‌های مجازی و از راه دور، آموزش‌های بین‌المللی از جمله دوره‌های آموزشی است که به همت جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

تعداد کل مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی ۱۵۵ مرکز در ۸۷ شهر است که با بیش از دو هزار دوره‌ آموزشی فعال، سالانه بیش از ۷۵۰ هزار نفر از آنها استفاده می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha