تکمیل زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد هزار میلیارد ریال نیاز دارد
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل بنیاد زائر خراسان‌ جنوبی گفت: زائرسرای استان در شهر مشهد تاکنون به ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و برای تکمیل آن به هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

موسی جوینده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زائرسرا با پنج هزار و ۲۰۰ متر زیربنا در هشت طبقه و با ظرفیت اسکان ۵۰۰ نفر در حال ساخت است.

وی گفت: عملیات اجرایی و گودبرداری زمین زائرسرای استان سال ۱۳۹۷ آغاز شد و تاکنون با کمک‌های مردمی و مساعدت خیران ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل بنیاد زائر خراسان‌ جنوبی بیان کرد: برای ساخت زائرسرا تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و کماکان منتظر کمک‌های مردمی و خیران برای ادامه اجرای پروژه هستیم.

وی افزود: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای تکمیل زائرسرا با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۳۴۴۲۸ متعلق به بنیاد زائر خراسان جنوبی واریز کنند.

جوینده با بیان اینکه این ساختمان پس از تکمیل در اختیار زائران امام رضا (ع) قرار می‌گیرد یادآور شد: برخی اقشار استان به ویژه مددجویان نهادهای حمایتی برای رفتن به مشهدالرضا دغدغه دارند که با احداث زائرسرا بخش عمده‌ای از این دغدغه‌ها رفع می‌شود.

وی گفت: این پروژه در چند سال گذشته با توجه به مشکلاتی از جمله کمبود اعتبار نسبت به زائرسراهای استان‌های دیگر عقب افتاد که امیدواریم با مساعدت مردم مجدد رونق بگیرد.

مدیرعامل بنیاد زائر خراسان‌ جنوبی افزود: بتازگی فاز دوم عملیات اجرایی زائرسرای استان در مشهد مقدس با کمک‌های ارزشمند مردمی آغاز شد و در زمینه انشعابات آب، برق و گاز مشکلی نداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha