۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85547828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حملات گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیست

تهران-ایرنا- منابع خبری از حملات گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، نیروهای شهید القاسم شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین اعلام کرد که با راکت ضد زره، نفربر صهیونیستی را در منطقه تل‌السلطان واقع در شهر رفح هدف قرار داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست زخمی شده‌اند.

این گروه مقاومت همچنین اعلام کرد که در عملیات مشترک خمپاره‌ای با «سرایاالقدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، نیروهای دشمن در محور نتساریم را هدف قرار داده است.

نیروهای القاسم همچنین از هدف قرار دادن پایگاه صهیونیستی در منطقه کیسوفیم خبر داد.

در همین حال، گردان‌های شهداالاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح هم از هدف قرار دادن تجهیزات جنگی رژیم صهیونیستی در محور درگیری‌ها واقع در شرق شهر رفح خبر داد.

خبرنگار المیادین نیز از درگیری‌های شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در مناطق بنی سهیلا و القراره در شرق خان یونس خبر داد.

وی همچنین از درگیری گسترده در جنوب غرب تل‌الهوی واقع در نزدیکی محور نتساریم خبر داد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

تحلیلگران نیز معتقدند که در جریان نبرد کنونی در نوار غزه، صهیونیست‌ها تلاش زیادی برای دستکاری در آمار تلفات خود کرده‌اند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» دسامبر گذشته (آذر۱۴۰۲) با تردید درباره آمار ارائه شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در زمینه تلفات این ارتش در جنگ غزه، گزارش داد که تفاوت زیادی میان آمار ارتش با آمار رسمی بیمارستان‌ها درباره تلفات در میان نظامیان وجود دارد.

این رسانه صهیونیستی بلافاصله مجبور شد در سایه سانسور نظامی شدید رژیم صهیونیستی، گزارش خود را پس بگیرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم پیشتر اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ غزه ، تعداد مطالب منتشر شده‌ای که مشمول سانسور نظامی می‌شوند ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته و بخش سانسور نظامی بر صدها هزار مطالب منتشر شده در زمینه جنگ غزه، نظارت داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha