۴ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85548453
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۲۱۴ مددجوی بهزیستی گنبدکاووس صاحب شغل و خانه شدند
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس از فراهم شدن فرصت اشتغال برای ۲۰۰ نفر مددجوی تحت حمایت این اداره خبر داد و گفت: برای ۱۴ خانواده دارای ۲ معلول و یا مددجوی فاقد مسکن هم با مشارکت «بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیکوکاران» خانه احداث شد.

محمود پیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده برای مددجویان بهزیستی گنبدکاووس در قالب طرح‌های کارآفرینی و خود اشتغالی بود.

وی اضافه کرد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی بهزیستی گنبدکاووس از محل «جزء سه و چهار» سهمیه استانداری گلستان و «بند الف تبصره ۱۸» در مجموع ۲۴۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

پیری به ۱۴ واحد مسکونی احداث شده برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و یا مددجویان فاقد خانه تحت پوشش بهزیستی گنبدکاووس هم اشاره کرد و گفت: این واحدها در مناطق شهری و روستایی و در راستای تفاهم‌نامه مشترک «بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نیکوکاران» برای جامعه هدف این نهاد ساخته شده است.

۲۱۴ مددجوی بهزیستی گنبدکاووس صاحب شغل و خانه شدند

رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس ادامه داد: بهزیستی برای ساخت هر واحد مسکونی به جامعه هدف خود یک میلیارد ریال و در مجموع ۱۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت کرده است.

وی با گرامیداشت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی (۳۰ تیر تا پنج مرداد) گفت: شعار امسال این هفته «نهضت حسینی - خدمت مردمی» نامگذاری شده است.

پیری اضافه کرد: اداره بهزیستی گنبدکاووس ۱۲ هزار و ۵۸۱ مددجو تحت حمایت دارد که از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۳ نفر در بخش توانبخشی شامل افراد معلول جسمی، ذهنی و حرکتی و ۲ هزار و ۱۴۸ نفر در بخش اجتماعی شامل زنان بد سرپرست یا سرپرست خانوار و کودکان ایتام هستند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha