دانش‌آموزان شهر مرزی باینگان صاحب زمین چمن مصنوعی شدند

کرمانشاه- ایرنا- در راستای ارتقای امکانات ورزشی و توسعه زیرساخت‌های آموزشی، دانش‌آموزان شهر مرزی باینگان با تخصیص پنج میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعتبار، صاحب زمین چمن مصنوعی شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ رییس اداره آموزش پرورش منطقه باینگان در آیین افتتاح زمین مذکور با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت: علاوه بر اعتبار پنج میلیارد و ۵۰ میلییون ریالی اختصاص یافته از جانب اداره کل متبوع، بنیاد خیریه پویانه علم مبلغ یک میلیارد ریال و شهرداری باینگان نیز با تهیه ادوات زیرسازی، قسمتی از نیروی انسانی پروژه و بخشی از مصالح مورد نیاز، کمکی چهار میلیارد ریالی به تسریع در اتمام پروژه داشته‌اند.

دانش‌آموزان شهر مرزی باینگان صاحب زمین چمن مصنوعی شدند


علی صدیقی‌نیا گفت: با افتتاح این زمین، نزدیک به سه دهم مترمربع به سرانه آموزشی منطقه اضافه شد.

وی از مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی، اعضای شورای معاونین این ادارات کل و تمام افرادی که در اتمام این پروژه نقش داشتند تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا؛ بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه با جمعیتی بیش از ۱۱ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری کرمانشاه واقع شده و آموزش و پرورش آن به عنوان یکی از مناطق هشت‌گانه آموزشی سطح استان با ۳۶ واحد آموزشی و هزار و ۶۰۰ دانش آموز، بیش از ۲۵۰ نفر نیروی شاغل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha