قاچاقچی خودرو در ارومیه بیش از ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچی خودرو که یک دستگاه خودرو خارجی را به صورت قاچاق در اختیار داشت، به پرداخت افزون بر ۱۱ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

حسین نجف زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده قاچاق یک دستگاه خودرو وانت تویوتا به ارزش ۱۱ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال در شعبه ۶ ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی خودرو محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خودروی قاچاق را در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله و در بازرسی از یک باب منزل مسکونی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نجف زاده با اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha